edgardn123 Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 Zo ja doe er ff een plaatje bij Politie en gangs niet meegerekend! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 Er zijn nog veel dikkere. In de metrostations vind je posters en als je op straat loopt in Alderny (Weet ik niet precies) kom je hele dikke mensen tegen, ik heb geen plaatjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 (bewerkt) Je komt ze ook veel tegen bij Helitours. Ze zijn log en traag, dus ideaal voor "Finish Him" Bewerkt: 7 april 2010 door guardian1980 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
edgardn123 Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2010 LOL het valt me wel erg op dat het alleen mannen zijn! waarow alleen die? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2010 Het zijn niet alleen mannen, er lopen genoeg dikke vrouwen rond hoor, ze staan zelfs op de foto van LJ . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.