wouter Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Hoi!. Gewoon lekker vliegen met een vliegtuigje of heli is voor mij geen probleem. Echter is de vliegschool voor mij zowat onmogelijk. ik heb het al tig keer geprobeert met muis en toetsenbord maar steeds krijg ik me vliegtuig niet netjes die ringen door. ik schiet er steeds naast of overeen en ben dan vaak de controle over me vliegtuig kwijt. ik heb nu dus moeite met de oefening dat je gewoon dat rondje om de strip moet vliegen ( de 3e geloof ik ). Iemand nog meer moeite mee en belanrijker, iemand tips?.... Gr. Wouter Reageren
LouNGeR Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Ik ben nog niet bij de vliegschool, maar heb datzelfde probleem wel... een beetje vliegen geen probleem, maar echt gericht dingen doen is echt onmogelijk... Misschien moetik maar een joystick aansluiten ofzo... Ik moet de missie voor Zero (of hoe die stuud ook heet) doen met dat kleine vliegtuigie, echt klote :| Reageren
wouter Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 ergens op dit forum heb ik al eens gepost of het uberhaupt mogelijk was om een joystick aan te sluiten maar ik kreeg geen antwoord. mischien hier wel? is het mogelijk?? Gr. Wouter Reageren
LouNGeR Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) de besturing van vliegtuigen in GTA is anders dan bijv. Flight SImulator ofzo... Bij gta heb je sowiezo 2 controllers nodig... Iemand anders zei een keer dat hij Q en E op A en D had gezet... Zo zou je dat met joystick wel kunnen doen denk ik. EDIT: Zo te zien kan het: Options -> Controller Setup Klik Configuration om te switchen -> Joypad Settings Bewerkt: 20 juni 2005 door LouNGeR Reageren
wouter Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 nou, in vice deed de joystick het wel, alleen weet ik niet hoe je dat aansluitwant hij deed het gewoon zomaar op de goede manier ( microsoft sidewinder ) maar toen ik hem daarna herinstaleerde om een adnere reden deed ie het ineens niet meer. je kan het niet ergens in het menu aanzetten. Reageren
LouNGeR Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) Wel, lees me edit Ik ga et nu proberen Bewerkt: 20 juni 2005 door LouNGeR Reageren
wouter Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 allang geprobeert. joypad is totaal wat anders. daar reageert de joystick niet op. Reageren
LouNGeR Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) LOL, tuurlijk wel....Voor een pc is joypad en joystick precies hetzelfde. En voor een spel is het helemaal etzelfde. Windows regelt et. EDIT: Ok ik heb et ff geprobeerd net met een Logitech Wingman Extreme Digital 3D joystick.... Je kan helaas niet de besturing instellen, maar gelukkig staat het al goed... Knoppen doen helemaal niets, das wel minder... Maar heb net ff met Apache gevlogen, en dat voelde echt geweldig! Bewerkt: 20 juni 2005 door LouNGeR Reageren
wouter Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) Wil je me dan uitleggen hoe het jouw lukt? want bij mij reageerde hij niet. uha, en bij een joypad moet je denken aan zon ding waarmee je de playstation 2 mee bestuurt, maar dan op pc Gr. Wouter Bewerkt: 20 juni 2005 door wouter Reageren
LouNGeR Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) ja ik weet wat een joypad is... maar Windows ziet niet eens verschil tussen joypad of joystick...Tuurlijk, hij weet et omdat hij de hardware types kent. BTW, check me edit @ vorige post. Ow en kom er net achter dat je ook gewoon de knoppen kan instellen.... Tis super relaxed dat je gewoon VIER knoppen op 1 functie kan zetten Wil je me dan uitleggen hoe het jouw lukt? want bij mij reageerde hij niet.uha, en bij een joypad moet je denken aan zon ding waarmee je de playstation 2 mee bestuurt, maar dan op pc Gr. Wouter ehm, kheb gewoon joystick erin gedaan, gecalibreert en in GTA op joystick gezet...makkie...kheb natuurlijk wel een USB joystick, Gameport sux arse. En nou we toch op et onderwerp zijn, weet iemand hoe ik echt gas kan geven met de Hydra? Ik weet wel dat die blaas-dingen naar achter moeten, maar echt hard gaatie dan nie, or is that it? Bewerkt: 20 juni 2005 door LouNGeR Reageren
wouter Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Heb ook usb, maar hoe kan je hem in gta op joystick zetten? dat heb ik nog nergens zien staan. en als ik de knoppen instel, en ik druk ergens op me joystick gebeurt er niets. Reageren
LouNGeR Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Ik leg et net uit.... Options -> Controller Setup Klik Configuration om te switchen -> Joypad Settings Reageren
wouter Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 n wat moet je dan in joypad settings doen? je akn alleen iets aan of uit zetten Reageren
LouNGeR Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Sorry, daar hoef je niets te doen.... Ik heb daar niets ingesteld iig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.