R-fl3x Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 beste leden, sinds kort heb ik Microsoft Messenger gedownload. de eerste 2 dagen kon ik zonder probleem met vrienden bellen (van pc naar pc) en met de webcam elkaar bekijken. Maar nu krijg ik steeds de foutmelding: ""Messenger is op dit moment niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. (0x8ac70013)"" Wanneer ik deze fout opzoek met google, krijg ik de oplossing dat dit door McAfee komt. namelijk, heb ik helemaal geen McAfee! het enige antivirusprogramma dat ik heb, is firewall en norton antivirus scan. mvg, Ice Reageren
vice Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Ik weet niet hoelang je die fout al krijgt, maar misschien moet je gewoon doen wat er staat? Wachten tot het opgelost is. Of misschien kan je op de site van MSN wel een fix downloaden, of heb je een oudere versie (wat me zou verwonderen als je MSN nog maar net hebt). Reageren
R-fl3x Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Ik weet niet hoelang je die fout al krijgt, maar misschien moet je gewoon doen wat er staat? Wachten tot het opgelost is. Of misschien kan je op de site van MSN wel een fix downloaden, of heb je een oudere versie (wat me zou verwonderen als je MSN nog maar net hebt). ik krijg de fout nu al 2 dagen. nog, heeft mijn neef (waarbij het probleem zich het eerst voordeed) McAfee. ik heb ook met een vriending gechat, en webcam lukt daar, maar bellen.... zij heeft nu géén McAfee. wat de oudere versie betreft, heb ik geen benut van, ik heb gewoon naar de MSN website gesurfd en daar MSN downloaden geklikt... Reageren
Fedmas Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Dit heb ik ook gehad. Volgens mij moest je Microsoft NET ofso downloaden. (Zie optionele updates van Microsoft) Reageren
R-fl3x Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Dit heb ik ook gehad. Volgens mij moest je Microsoft NET ofso downloaden. (Zie optionele updates van Microsoft) OK, maar hoe komt het dan dat ik de eerste dag wel kon cammen en chatten? Reageren
RoL0 Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Zet anders je virusscanner+firewall even uit om te testen of het dan wel werkt. (vergeet ze vooral niet weer aan te zetten..) Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Alle updates geïnstalleerd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.