Jump to content

Probleem: Beeld schommelt alleen bij het spelen?


JeffA1989

Recommended Posts

Ik heb GTA IV dan gister geinstalleerd weer, maar nu ik de game op start (tijdens het spelen menu's enzo niet, is dat het beeld heen en weer schommelt hoe kan dit?

Hoe kan ik dit verhelpen, bij te lang spelen wordt je nog zeeziek:P

gr. jeff

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb om eerlijk zijn toen der tijd een keer gedownload, ik heb hem zelf op de playstation 3 speelde dat spel eerst helemaal grijs, maar die game blijft bij de introductie scherm haken ja ik baal er van zonde van me geld en ik doe me dvd's cd's wat het ook is goed in de hoesjes ga er zuinig mee om maar ik kan dat spel nu weg gooien heb al vaak daar om raad gepleegt, heb zelfs Rockstar Games gebelt zij konden mij ook niet helpen dus ja vandaar dat ik hem heb gedownload. Naja ik heb heb hem niet gedownload een vriend van me zelf weet ik niet eens hoe dat moet, zit liever op de ps3 lekker te game:P maar dan ga ik een goede crack zoeken;)

bedankt alvast voor de informatie

en toch als iemand het toch weet waarom hij blijft haken bij het introductie scherm dit gaat wel om een orginele game voor de ps3 (PS3 ik heb de 40gb als dat wat uitmaakt)

Link to comment
Delen op andere websites

Als het spel haakt bij het gedeelte waar je Loading Save Game (titel van laatste missie), dan is je savegame corrupt. Je moet een nieuw spel starten.

Ik kan het hele spel niet opstarten.

Als je bij de ps3 je game opstart krijg je eerst dat rockstar logo te zien en daarna krijg je allemaal plaatjes met een muziekje op de achtergrond. Hopelijk weetje wat ik bedoel. Maar die plaatjes blijven steeds verwisselen maar opslot stopt de muziek en ja die plaatjes verwisselen nog steeds en dat gaat zo zeker minimaal een half uur a uur door.

- Ik heb al mijn save games verwijderd.

- Ik heb mijn instalatie programma ook verwijderd.

maar niks hielp ik heb zelfs de laser laten schoonmaken, blueray-disc goed schoon gemaakt (wel heb ik de disc schoongemaakt een brillendoekje.

daarom had een vriend hem aan mij gegeven ga niet eerst voor de ps3 kopen en dan na 2 a 3 maanden later ook nog vor de pc moet het spel het maar knap doen al me andere spellen doen het wel, op saint row 2 die blijft dan op sommige punten (vliegveld, en zee) wel eens vast lopen maar die is wel sspeelbaar.

gr. jeff

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...