-Niels- Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Ik moet een logo hebben voor een vriend van mij! Hij is DJ en moet dus een stoer logo hebben.. Alleen dit moet er staan.. DJ SEBASS! of DJ SeBass! Graag met spoed en dan ben ik heeel blij! Graag een ubervet logo Maar dat kunnen jullie zeker allemaal! Reageren
Casss Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 (bewerkt) Ik maak er een Klaar Hier heb ik 2 sec aan gewerkt of deze óf deze Bewerkt: 7 april 2010 door Gta-kneusje Reageren
-Niels- Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Mooi dat je zo snel was. Maar ik doel iets meer naar dit: En dan softe gloed er overheen etc. gewoon vet.. Reageren
xLogiCx Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 wat voor muziek draait die gast? ik wil dan wel iets proberen alsk weet welk soort muziek ->kan ik daar naartoe bouwen Reageren
-Niels- Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2010 wat voor muziek draait die gast? ik wil dan wel iets proberen alsk weet welk soort muziek ->kan ik daar naartoe bouwen Hij draait van alles.. maar toch het meeste gewoon commerciële muziek. flippie13 hij is zeer kritisch, ben bang dat dat hem niet word.. Beetje in de stijl van het Dove logo, maar dan natuurlijk andere kleuren en iets breder.. kun je de letters D & J een beetje mooi samensmelten? Reageren
xLogiCx Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 (bewerkt) misschien zo iets? kleuren kunnen uiteraard veranderd worden Bewerkt: 7 april 2010 door xLogiCx Reageren
-Niels- Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2010 misschien zo iets? kleuren kunnen uiteraard veranderd worden Nee, dat is het ook niet! Kun je die bolling er niet wat uithalen en het iets professioneler maken? Reageren
Kloep Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Ik heb even snel iets geprobeerd. Bedoel je dit? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Mooi dat je zo snel was. Maar ik doel iets meer naar dit: En dan softe gloed er overheen etc. gewoon vet.. Hier is mijn resultaat met hetzelfde lettertype. Of wil je hem in kleur? Reageren
-Niels- Geplaatst: 10 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Mooi dat je zo snel was. Maar ik doel iets meer naar dit: En dan softe gloed er overheen etc. gewoon vet.. Hier is mijn resultaat met hetzelfde lettertype. Of wil je hem in kleur? Kijk dit bedoel! Hij vond het mooi! Maar heb nog 2 dingetjes... Hij wil hem graag hebben met deze teksten.., ik was een beetje onduidelijk: DJ SEBASS! SEBASS! En kun je misschien ook een blauwe kleur erbij leveren? Met een soort witte glow er om heen? (Niet te heftige glow) Ook van beide namen? Super bedankt Flitssie! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Zo tevreden? PS: De glow zie je niet goed op deze grijze achtergrond, maar hij is er wel. Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.