PrioX Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Hallo Ik heb een klein probleem, ik zie namelijk geen afbeeldingen meer op WikiGta.... Weet iemand hoe dit komt ? Ik heb Mozilla FireFox als internet Hier een foto van WikiGta: Klik (Afbeelding) Reageren
PrioX Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Ctrl+F5 al geprobeerd? Ja ik heb het gedaan, alleen hij doet het nog niet Reageren
Cylas Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Hoelang heb je gewacht? o nee werkt niet wat er staan lettertjes sorry Ik weet niet of je al lang Firefox op je computer hebt staan of dat het eerst wel werkte maar het kan zijn dat er nog iets geïnstaleerd moet worden. (vraag me niet wat) Ik gebruik ook Firefox soms wel problemen met plaatjes maar niet vaak dat ze er niet staan... Cylas Reageren
PrioX Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Ik heb FireFox nu ongeveer 5 maanden. Het is ook alleen op WikiGta dat ik geen afbeeldingen zie Reageren
Fedmas Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Misschien heb je de functie afbeeldingen van deze website blokkeren aan? Reageren
PrioX Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Misschien heb je de functie afbeeldingen van deze website blokkeren aan? Waar kan je dit vinden :$ Ik ben hier namelijk niet zo handig in Reageren
Hayte Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Heb je toevallig bij Extra (in de bovenste taakbalk geval) -> Opties -> Inhoud -> Uitzonderingen... naast afbeeldingen automatisch laden GTA Forum staan? Reageren
PrioX Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Het is gelukt! Bedankt voor de hulp !! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.