hydraboy Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) ik denk dat er al wel een is maar ik kan hem niet vinden dus hier de vraag: hoe kan ik een screenshot maken en op mijn pc zetten van san andreas op mijn ps2 ik heb een usb stick en als het mischien nodig is heb ik ook een digtale camera een nieuw model hooguit een maand oud dus helemaal up to date en als je toch bezig bent willen jullie ook vertellen hoe dat met filmpjes werkt want van de guide snap ik niks alvast bedankt hydraboy ps:lowriden rocks Bewerkt: 20 juni 2005 door hydraboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=7499 hier staat alles uitgelegt dus eerst graag de zoekfunctie gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hydraboy Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=7499 hier staat alles uitgelegt dus eerst graag de zoekfunctie gebruiken maar heo kom ik aan die cd waar ze het daar over hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 In dat topic staat volgens mij ook waar het te koop is. Anders kun je het altijd via internet kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 je kan hem gewoon kopen in de bart smit enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 want van de guide snap ik niks zo onduidelijk staat het niet hoor. efin je zou ook op google kunnen checken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Je kunt ook gewoon met je digitale camera een fotootje trekken en hem dan op je computer zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 ja slim gertjuh maar dan moet hij het beeld alleen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.