SanAndreasStories Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Ik had net Gta sa gekocht.Ik instaleerde de spel en het ging allemaal goed tot ik naar big smoke moest en de video laad niet en ik probeerde wat knopjes in te drukken. toen kwam er een blauw scherm en er stond niks op.het enige wat ik kon doen was de kabels uitrekken.en nog bedankt wie me wil helpen Reageren
Fedmas Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Ik denk niet dat dit aan SA lag. Stond er geen tekst op het scherm? (Error: #???? ed?) Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Ik denk niet dat dit aan SA lag. Stond er geen tekst op het scherm? (Error: #???? ed?) nee er stond niks.voor meer info mijn pc is:Dell Dimension 5150 Reageren
Smithie Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Als je een blauw scherm hebt , liegt het meestal aan de PC. Voldoet je pc aan de minimale systeemeisen ? Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Als je een blauw scherm hebt , liegt het meestal aan de PC. Voldoet je pc aan de minimale systeemeisen ? ja ik heb "can u run it" gebruikt ik heb alle minemale systeemeisen.alleen bij aanbevolen systeemeisen is mn videokaart te zwak Reageren
Smithie Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Speel je op de laagste graphics. Want als je default neemt , gaat ie over naar aanbevolen graphics , en hiervoor is je VIDEOkaart te laag , en het moet nu toch net blauw scherm komen terwijl je een VIDEO laad. Probeer de laagste graphics eens ! Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2010 zal ik morgen doen want ik moet nu van mijn computer af Probleem opgelost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.