ochjao Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 Hallo allemaal, Ik speel al een hele tijs gta IV. Maar nu heb ik een probleempje. Je kunt een helicopter tour doen, maar het lukt me niet om hier aan deel te nemen. Als ik bij de helicopter sta en ik druk op f dan stapt ie in maar gooit hij de piloot eruit Dit doet ie soms ook bij een taxi maar als ik een anderen probeer lukt het wel. Maar in de helicopter kom ik echt niet in (met piloot dan he ) Ik heb alle helie's geprobeert die er staan maar overal gooit hij de piloot eruit. Weet iemand hoe dit kan? en wil die me helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 Ik weet niet helemaal de PC besturing, maar probeer F eens 5 sec in te houden. Doe hetzelfde bij een Taxi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 Jup...zoals bovenstaand, houd f ingedrukt totdat niko zit... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ochjao Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2010 Ik weet niet helemaal de PC besturing, maar probeer F eens 5 sec in te houden. Doe hetzelfde bij een Taxi oke, bedankt! dan ga ik dat eens proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 Ik weet niet helemaal de PC besturing, maar probeer F eens 5 sec in te houden. Doe hetzelfde bij een Taxi oke, bedankt! dan ga ik dat eens proberen kost wel veel geld voor een tour Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smithie Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 Hallo allemaal, Ik speel al een hele tijs gta IV. Maar nu heb ik een probleempje. Je kunt een helicopter tour doen, maar het lukt me niet om hier aan deel te nemen. Als ik bij de helicopter sta en ik druk op f dan stapt ie in maar gooit hij de piloot eruit Dit doet ie soms ook bij een taxi maar als ik een anderen probeer lukt het wel. Maar in de helicopter kom ik echt niet in (met piloot dan he ) Ik heb alle helie's geprobeert die er staan maar overal gooit hij de piloot eruit. Weet iemand hoe dit kan? en wil die me helpen? Waar kan je zo'n tour doen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 Bij die heliport onderin Algonquin, als je Algonquin al uitgespeeld hebt zie je het wel staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 Waar kan je zo'n tour doen ? Hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smithie Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Als ik naar die plek ga , staar er zo'n icoontje , maar er staat geen heli ? Kan ik enkel op bepaalde uren zo'n tour doen, of moet ik iemand vrijspelen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Je moet niet teleporteren, want dan zijn ze nog niet geladen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Je moet effe verderlopen want meestal staan ze verderop ergens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.