coolnniek9 Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Hallo, bedankt dat je even de tijd neemt om mijn probleem door te nemen; Ik run een server, met huizen die je kan kopen en verkopen. Alleen, ik wil nu wat map icons plaatsen voor die huizen, geen probleem, totdat ik opeens dacht: Oja, als ie verkocht wordt moet het een rood huisje worden! Kan iemand mij hiermee helpen? Ik heb geen idee hoe die mapicon zich kan verwisselen van een groen huisje naar een rood huisje nadat hij verkocht wordt. Bedankt. Reageren
nulop Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 new HouseIcon[MAX_HOUSES]; Bij laden van huis: HouseIcon[houseid] = CreatePickup(blablabla); Bij (ver)kopen van huis DeletePickup(HouseIcon[houseid]); HouseIcon[houseid] = CreatePickup(blablabla); Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Map icons, niet pickups. Gebruik je een mapicon streamer? Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2010 (bewerkt) Map icons, niet pickups. Gebruik je een mapicon streamer? Nee, die gebruik ik niet. Bewerkt: 8 april 2010 door coolnniek9 Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Big Boss, ik gebruik geen mapstreamer. Wat nu? Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Heb je ze handmatig aangemaakt of worden ze automatisch d.m.v. het script geplaatst? Als je ze handmatig hebt geplaatst gaat het nog een lastige klus worden. Je moet namelijk he id van die mapicon weten om hem te verwijderen. Met een automatisch script (bv. alle huizen in een file) is het mapicon id meestal gelijk aan het huis-id, waardoor de mapicon verwijderd kan worden d.m.v. het huis-id. Hopelijk snap je het een beetje. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Nee, alle huizen zitten vast aan 1 ID. Zit allemaal in 1 house system, nog wel in mijn gamemode script... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.