MoWo Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Ik wil dus DYOM installeren, ik heb m'n gta al gedowngraded en CLEO3 is up and running, maar als ik gta opstart, en ik kies New game en dan DYOM, loopt hij vast en krijgt hij een foutmelding. (Zo een met verzenden/niet verzenden :$ ) Kan IEMAND mij helpen ? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Heb je CLEO goed geïnstalleerd? Dat kan je controleren als je GTA SA opstart (of in het pauze menu kijkt), en je ziet links onderaan gele letters. Verplaatst naar DYOM forum. Reageren
Recruut Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Hoi aandegene die dit leest ik njfokke heb cleo geinstalleerd met de volgende bestanden die ik ik op de deze site heb gedowload en ik heb hem al gedowngrade. --> cleo.asi <--> vorbishooked.dll <--> vorbisFile.dll <-- ik heb deze drie bestanden in de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas geplaats daarna een map aangemaakt cleo ook hier C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas en daar in een map gxthook met daarin de bestanden --> gxthook.cleo en gxthook.readme maar nu doet gta het niet als ik hem opstart krijg je het begin en daarna de filmpjes die ik doorspoel als ik het hoofdmenu met startgame options en guit game zou moten krijgen zegt windows er is een fout opgetreden bij het volgende programa gta sanandreas en moet worden afgesloten. wil iemand me alsjeblieft helpen grts njfokke ps: als dit verkeerd is gepost geef mij please de link naar de goed site Bewerkt: 14 april 2010 door Njfokke Reageren
wesleygtasa Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 mijn gta start niet eens op als cleo er in staat en huj is ge downgrade Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 jullie moeten compact.exe hebben http://public.sannybuilder.com/gtasa_exe_idb/compact.rar\ en die in je gta map plaatsen en dat dan openen inplaats van de normale GTA_sa.exe!! Have Fun! Reageren
xoex23 Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 Hoi aandegene die dit leestik njfokke heb cleo geinstalleerd met de volgende bestanden die ik ik op de deze site heb gedowloaden ik heb hem al gedowngrade.--> cleo.asi <--> vorbishooked.dll <--> vorbisFile.dll <--ik heb deze drie bestanden in de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas geplaatsdaarna een map aangemaakt cleo ook hier C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreasen daar in een map gxthook met daarin de bestanden --> gxthook.cleo en gxthook.readmemaar nu doet gta het niet als ik hem opstart krijg je het begin en daarna de filmpjes die ik doorspoelals ik het hoofdmenu met startgame options en guit game zou moten krijgen zegt windows er is een fout opgetreden bij het volgende programa gta sanandreas en moet worden afgesloten.wil iemand me alsjeblieft helpen grts njfokkeps: als dit verkeerd is gepost geef mij please de link naar de goed site ik heb precies het zelfde probleem en de oplossingingen werken niet groetjes xoex23 Reageren
xoex23 Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 (bewerkt) Hoi aandegene die dit leestik njfokke heb cleo geinstalleerd met de volgende bestanden die ik ik op de deze site heb gedowloaden ik heb hem al gedowngrade.--> cleo.asi <--> vorbishooked.dll <--> vorbisFile.dll <--ik heb deze drie bestanden in de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas geplaatsdaarna een map aangemaakt cleo ook hier C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreasen daar in een map gxthook met daarin de bestanden --> gxthook.cleo en gxthook.readmemaar nu doet gta het niet als ik hem opstart krijg je het begin en daarna de filmpjes die ik doorspoelals ik het hoofdmenu met startgame options en guit game zou moten krijgen zegt windows er is een fout opgetreden bij het volgende programa gta sanandreas en moet worden afgesloten.wil iemand me alsjeblieft helpen grts njfokkeps: als dit verkeerd is gepost geef mij please de link naar de goed site Bij mij is het precies het zelfde oplossing werkt niet xoex23 https://picasaweb.google.com/lh/photo/LfyP5n7QYwJnYjScOtfNGypki_rAUks7VbVDjB-xyEU?feat=directlink Bewerkt: 10 mei 2011 door xoex23 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 10 mei 2011 Rapport Geplaatst: 10 mei 2011 Kan iemand me een link geven naar de directe download van Cleo 4 + uitleg omdat ik dat Cleo niet snap. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.