Jump to content

€100,- Upgrade


Albert03

Recommended Posts

de 3850 is ook een high-end kaart, die van jou low end, daarom is hij beter

Wat is daar dan beter aan? Ik heb net zo veel MB ram, en iets meer MHz, dus dan zou die van mijn in theorie better/net zo goed moeten zijn.

Theorie, theorie, theorie... Je hebt maar de helft van de theorie want je vergeet het belangrijkste deel: de architectuur. Jouw kaart is niet ontworpen met de bedoeling spellen vloeiend te kunnen draaien, hij is bedoelt om hoogstens HD video's af te spelen en dat is een stuk minder zwaar. Die kaart van je vriend is juist wel bedoelt om games zo goed mogelijk weer te geven. Daarbij maakt het weinig uit hoe hoog de kloksnelheid is en hoeveel geheugen de kaart heeft, dat kun je alleen maar vergelijken als ze dezelfde architectuur delen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Albert03

    12

  • Galiorix

    7

  • wesley123

    7

  • Sprunk

    5

de 3850 is ook een high-end kaart, die van jou low end, daarom is hij beter

Wat is daar dan beter aan? Ik heb net zo veel MB ram, en iets meer MHz, dus dan zou die van mijn in theorie better/net zo goed moeten zijn.

nee, je hetb ook zoiets als geheugensnelheid, pipelines, architectuur zoals Galiorix al noemde, Strwam processoren en al die dingen die niemand eigenlijk echt snapt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ehhh, Letterlijke text van de doos:

“Revolutionary architecture dramatically 3D gaming features enabling lifelike character animation and rich, immersive environments.”

“Film-quality effects and unparalleled graphics realism with Microsoft DirectX 9 and DirectX 10 games.”

Link to comment
Delen op andere websites

Ehhh, Letterlijke text van de doos:

“Revolutionary architecture dramatically 3D gaming features enabling lifelike character animation and rich, immersive environments.”

“Film-quality effects and unparalleled graphics realism with Microsoft DirectX 9 and DirectX 10 games.”

Als ik op mijn profiel opschrijf: Geile beer die wel eens aan skydiven doet betekent het nog steeds niet dat ik aan skydiven doe.

@Senne, is een 5770 niet een beetje overkill voor een Pentium D'tje?

Link to comment
Delen op andere websites

Ehhh, Letterlijke text van de doos:

“Revolutionary architecture dramatically 3D gaming features enabling lifelike character animation and rich, immersive environments.”

“Film-quality effects and unparalleled graphics realism with Microsoft DirectX 9 and DirectX 10 games.”

Als ik op mijn profiel opschrijf: Geile beer die wel eens aan skydiven doet betekent het nog steeds niet dat ik aan skydiven doe.

@Senne, is een 5770 niet een beetje overkill voor een Pentium D'tje?

maar dan ben je nog steeds een geile beer hoor :$

Een 5770 is idd wat te vlot, daarom postte Galiorix ook de 5570, das een perfecte kaart voor het systeem.

Link to comment
Delen op andere websites

Ehhh, Letterlijke text van de doos:

“Revolutionary architecture dramatically 3D gaming features enabling lifelike character animation and rich, immersive environments.”

“Film-quality effects and unparalleled graphics realism with Microsoft DirectX 9 and DirectX 10 games.”

Zou jij een videokaart kopen als er op de doos staat:

"Medium quality video game graphics, slow GPU"

Link to comment
Delen op andere websites

Ehhh, Letterlijke text van de doos:

“Revolutionary architecture dramatically 3D gaming features enabling lifelike character animation and rich, immersive environments.”

“Film-quality effects and unparalleled graphics realism with Microsoft DirectX 9 and DirectX 10 games.”

Zou jij een videokaart kopen als er op de doos staat:

"Medium quality video game graphics, slow GPU"

Dus je probeert me te zeggen dat alles op de doos, er als grap opstaat? :-(

Bewerkt: door Albert03
Link to comment
Delen op andere websites

Ehhh, Letterlijke text van de doos:

"Revolutionary architecture dramatically 3D gaming features enabling lifelike character animation and rich, immersive environments."

"Film-quality effects and unparalleled graphics realism with Microsoft DirectX 9 and DirectX 10 games."

Zou jij een videokaart kopen als er op de doos staat:

"Medium quality video game graphics, slow GPU"

Dus je probeert me te zeggen dat alles op de doos, er als grap opstaad? sad2.gif

Opstaat is met een T. :7

Ja, bij die kaart is het wel een grap.

Link to comment
Delen op andere websites

Opstaat is met een T. :7

Ja, bij die kaart is het wel een grap.

Het is wel waar als je in 2003 leeft, natuurlijk.... Of in ieder geval spellen uit dat jaar voluit wilt spelen.

@ hier beneden: de kracht van marketing is bij deze dus ook bewezen.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Zoiets heet marketing. De helft van wat Apple zegt klopt eigenlijk ook niet. Alle McDonald's hamburgers smaken ook allemaal net als karton. Maar toch blijven we ze elke keer kopen, door de reclame.

Nu zullen de technische specificaties wel kloppen, maar daar zal een normaal persoon (dwz, iemand die niet veel afweet van wat ze daarmee in godsnaam bedoelen) vrij weinig aan hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoiets heet marketing. De helft van wat Apple zegt klopt eigenlijk ook niet. Alle McDonald's hamburgers smaken ook allemaal net als karton. Maar toch blijven we ze elke keer kopen, door de reclame.

Nu zullen de technische specificaties wel kloppen, maar daar zal een normaal persoon (dwz, iemand die niet veel afweet van wat ze daarmee in godsnaam bedoelen) vrij weinig aan hebben.

Geweldig, de enige reden waarom ik dat ding gekocht had, was om SA beter te kunnen draaien. :cry:

+ De verkoper zij dat het meer dan genoeg was voor moderne games en HD inhoud.

Bewerkt: door Albert03
Link to comment
Delen op andere websites

+ De verkoper zij dat het meer dan genoeg was voor moderne games en HD inhoud.

De verkoper zei dat misschien wel, maar hij wil misschien alleen maar zijn meuk verkopen. Wij weten wel beter.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

de 3850 is ook een high-end kaart, die van jou low end, daarom is hij beter

Wat is daar dan beter aan? Ik heb net zo veel MB ram, en iets meer MHz, dus dan zou die van mijn in theorie better/net zo goed moeten zijn.

Die ven hem is ½Jaar oud, en koste toen NIEUW €70,-

Die van mij is 1½ Maand oud, en koste toen NIEUW €80,-

Dus dat kan denk it ook niet echt kloppen

Hier even op terug komen; waar in vredesnaam heb jij een 8400GS voor 80 euro vandaan?

Ik heb mijn 9800GT anderhalf jaar geleden gekocht (wat volgens mij ook ter vervanging was van een 8400GS) en toen was hij nog maar iets van 100-120 euro ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

de 3850 is ook een high-end kaart, die van jou low end, daarom is hij beter

Wat is daar dan beter aan? Ik heb net zo veel MB ram, en iets meer MHz, dus dan zou die van mijn in theorie better/net zo goed moeten zijn.

Die ven hem is ½Jaar oud, en koste toen NIEUW €70,-

Die van mij is 1½ Maand oud, en koste toen NIEUW €80,-

Dus dat kan denk it ook niet echt kloppen

Hier even op terug komen; waar in vredesnaam heb jij een 8400GS voor 80 euro vandaan?

Ik heb mijn 9800GT anderhalf jaar geleden gekocht (wat volgens mij ook ter vervanging was van een 8400GS) en toen was hij nog maar iets van 100-120 euro ofzo?

Meestal verkopen die kleine PC-winkels dingen voor veel meer. Hier kostte een HD3650 laatst nog 80 euro... Omdat grotere bedrijven zoals Azerty en Alternate grotere inkopen doen zijn de kaarten meestal goedkoper.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...