GTAgangsta Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 Hallo allemaal, Toen ik een paar weken geleden GTA IV installeerde, heb ik een offline account aangemaakt voor games for windows live. Maar nu wil ik eigenlijk wel weer een normaal, dus online account. Ik heb GTA IV opnieuw geinstalleerd en een account bij R* Social Club gemaakt. Maar als ik via m'n mobieltje multiplayer selecteer, zeg ie: 'You must be connected to Games for windows live to acces muliplayer. Hoe is dit op te lossen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 dus maak je een online account aan zodat je online kunt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAgangsta Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 dus maak je een online account aan zodat je online kunt ja, dat snap ik ook nog wel waar kan ik een online account aanmaken en hoe zorg ik dat games for windows live aanstaat als ik gta IV speel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 Druk op HOME om in te loggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAgangsta Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 ik start GTA IV op, druk dan gelijk op de hometoets, maar er gebeurd niets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 krijg je geen bericht dat je op de HOME toets kan drukken dan? Van Windows Live? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAgangsta Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 krijg je geen bericht dat je op de HOME toets kan drukken dan? Van Windows Live? nee :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAgangsta Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 is dat niet een programmaatje die je nog apart moet installeren (GFWL)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 gebruik je xliveless of iets dergelijks? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAgangsta Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2010 gebruik je xliveless of iets dergelijks? nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2010 als je op home klikt moet games for windows komen maar als je dat niet krijg en er gebeurd niks dat kan het 1 ding zijn dat je een crack voor de gta IV gebruikt en de crack zorgt er voor dat je zonder games for windows offline kan spelen mew neef gebruikt dat crack maar als dit zo is mo0gen we je helaas niet helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.