Fezz Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 (bewerkt) Ik heb mijn Windows Live Id geregistreerd op een gmail account. Kan ik hem nu koppelen aan RockstarGames Socialclub? mij lukt het niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik kan nu ook geen games downloaden via Live Bewerkt: 7 april 2010 door dji-unit Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 via GFWL kun je sowieso geen games downloaden je kunt hem sowieso koppelen, dit meot je doen via de social club site, en daar je GFWL id invullen Reageren
Fezz Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2010 (bewerkt) Weet ik, alleen ik kan niet linken want ik heb het geregistreerd op een gmail, dus ik kan die dus niet linken. En je kan games downloaden/kopen via zo'n programma van GfWL Bewerkt: 8 april 2010 door dji-unit Reageren
Fezz Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Dubbelpost Ik heb nog steeds hulp nodig? Niemand die het weet? Reageren
Smithie Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Je moet je Windows Live ID koppelen met Social Club , niet je emailadres Reageren
Fezz Geplaatst: 10 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Dan moet je inloggen met een e-mailadres waar je Live account op is geregistreerd, en die van mij is gmail dus kan ik me niet aanmelden. Reageren
wesley123 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 wat is het probleem van een nieuw Games For Windows live account aan te maken? Reageren
Smithie Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Dan moet je inloggen met een e-mailadres waar je Live account op is geregistreerd, en die van mij is gmail dus kan ik me niet aanmelden. Kan je , als je een gmail-account gebruikt , je niet aanmelden op windows live ?? Reageren
Fezz Geplaatst: 10 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Nee, ik kan me niet linken aan een Socialclub account. @Wesley ik heb geen zin meer om de storyline uit te spelen, en alle achievements opnieuw behalen Reageren
wesley123 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Nee, ik kan me niet linken aan een Socialclub account. @Wesley ik heb geen zin meer om de storyline uit te spelen, en alle achievements opnieuw behalen ik vraag me af hoe je dat hebt kunnen doen als je account neit gelinkt is... Reageren
Fezz Geplaatst: 10 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Die achievements zijn toch vast aan een Live account, en ik heb geen zin meer om al die achievements te halen, of begrijp ik je nu verkeerd? Reageren
wesley123 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 hoe jij het hele spel hebt uit kunnen spelen en die achievements hebt kunnen halen, want ik weet vrij zeker dat je dat neit kan zonder dat je account is gelinkt Reageren
Fezz Geplaatst: 10 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Dat kan, want die achievements zitten niet vast aan Socialclub maar aan je Live account. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.