GTA-freak169 Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Ik heb vorige week vrijdag GTA IV gekocht. Maar ben er nog niet aan toe gekomen om te spelen. Nu heb ik het dus nu net gespeeld de snelheid heb ik geen problemen mee, hij gaat een beetje sloom maar is nog te spelen. Alleen ik kan door gebouwen heen kijken! is er mischien een patch om dat te verhelpen? Ik post later wel wat screenshots dan hebben jullie een beter inzicht van het probleem... Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 post je computerspecifiacties eerst maar eens Reageren
GTA-freak169 Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2010 (bewerkt) post je computerspecifiacties eerst maar eens Je bedoelt een dxdiag? in dat geval: System Information ------------------ Time of this report: 4/7/2010, 21:32:22 Machine name: LAPTOPPETER Operating System: Windows Vista™ Home Basic (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.091208-0542) Language: Dutch (Regional Setting: Dutch) System Manufacturer: Acer System Model: Extensa 5630 BIOS: Ver 1.00PARTTBL Processor: Pentium® Dual-Core CPU T4200 @ 2.00GHz (2 CPUs), ~2.0GHz Memory: 3000MB RAM Page File: 1417MB used, 4815MB available Windows Dir: C:\Windows DirectX Version: DirectX 10 DX Setup Parameters: Not found DxDiag Version: 6.00.6001.18000 32bit Unicode sorry kon ff niet als bestand... Bewerkt: 7 april 2010 door GTA-freak169 Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 daarmee kan je het doen ja, maar ik adviseer om flitskikkers info tool te gebruiken, is stukken duidelijker Reageren
GTA-freak169 Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2010 daarmee kan je het doen ja, maar ik adviseer om flitskikkers info tool te gebruiken, is stukken duidelijker Ok maar kun je hier wijs van worden? PS: op een site (ik weet niet of je hier links mag plaatsen dus ik plaats maar geen links) stond ook dat mijn videokaart niet geschikt was. Maar het spel is niet wat je noemt sloom... Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 (bewerkt) daarmee kan je het doen ja, maar ik adviseer om flitskikkers info tool te gebruiken, is stukken duidelijker Ok maar kun je hier wijs van worden? PS: op een site (ik weet niet of je hier links mag plaatsen dus ik plaats maar geen links) stond ook dat mijn videokaart niet geschikt was. Maar het spel is niet wat je noemt sloom... Die "site" is waarschijnlijk heel onbetrouwbaar. Voor de 2de keer, post je specs met de Flitskikker infotool eens. Met dat gene wat je al gepost had zien wij dat jou CPU veel te slecht is voor IV btw. Bewerkt: 7 april 2010 door Djmaddox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.