Jump to content

pc skin iets,

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wou een Vista skin op mijn pc installeren. Maar toen hij aan het installeren was kreeg ik een melding dat ik een bepaald bestand die niet had en moest ik hem annuleren.

Nu zit ik met een skin die dateert uit mijn geboorte jaar, en ik ben 15.

post-65751-1270670155,15.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Simpel.

• Open Theme Settings by clicking the Start button 4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33.png, clicking Control Panel, clicking Appearance and Personalization, clicking Personalization, and then clicking Theme.
    (open thema instellingen door op start, dan op configuratie scherm, en dan op Personalisatie (2x), en dan thema('s))
  • Under Theme, select the theme you want, and then click OK.
    Selecteer je thema en klik op Okay :)

^^ Vista :$

Bewerkt: door Fedmas
Geplaatst:

Als je deze tutorial stap voor stap volgt, kan er niks misgaan. Let er wel op welke versie je van de patch moet downloaden.

Geplaatst:

Ow, my fault. Dacht dat het ging om Vista zelf :puh:. Denk dat je dan maar die tut van TC moet volgen :$

Geplaatst:

Simpel.

• Open Theme Settings by clicking the Start button 4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33.png, clicking Control Panel, clicking Appearance and Personalization, clicking Personalization, and then clicking Theme.
    (open thema instellingen door op start, dan op configuratie scherm, en dan op Personalisatie (2x), en dan thema('s))
  • Under Theme, select the theme you want, and then click OK.
    Selecteer je thema en klik op Okay :)

Er staat geen personalisatie bij, en bij Beeldscherm kan ik bij vensters en knoppen alleen op Windows-klassiek klikken.

post-65751-1270670853,04.jpg

Toch heel erg bedankt voor je snelle reactie.

Geplaatst:

Probeer eens:

Rechtermuisknop op Bureaublad > Eigenschappen > Vormgeving > Windows-standaard > Toepassen > OK

of

Rechtermuisknop op Bureaublad > Eigenschappen > Thema's > Windows-standaard > Toepassen > OK

Succes! ;)

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:

wanneer alles hierboven nog niet werkt, moet je eens het volgende proberen:

1. klik rechts op de taakbalk, klik dan op "Taakbeheer"

2.ga nu naar het tabblad "Services"

zoek dan de Service "Themes", wanneer hier bij staat "gestopt" moet je er rechts op klikken--> Service starten

suc6!

Ice

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...