game~skater Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Ik wou een Vista skin op mijn pc installeren. Maar toen hij aan het installeren was kreeg ik een melding dat ik een bepaald bestand die niet had en moest ik hem annuleren. Nu zit ik met een skin die dateert uit mijn geboorte jaar, en ik ben 15. Reageren
Fedmas Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 (bewerkt) Simpel. Open Theme Settings by clicking the Start button , clicking Control Panel, clicking Appearance and Personalization, clicking Personalization, and then clicking Theme.(open thema instellingen door op start, dan op configuratie scherm, en dan op Personalisatie (2x), en dan thema('s)) Under Theme, select the theme you want, and then click OK.Selecteer je thema en klik op Okay ^^ Vista :$ Bewerkt: 7 april 2010 door Fedmas Reageren
Thundercover Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Als je deze tutorial stap voor stap volgt, kan er niks misgaan. Let er wel op welke versie je van de patch moet downloaden. Reageren
Fedmas Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Ow, my fault. Dacht dat het ging om Vista zelf . Denk dat je dan maar die tut van TC moet volgen :$ Reageren
game~skater Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Simpel. Open Theme Settings by clicking the Start button , clicking Control Panel, clicking Appearance and Personalization, clicking Personalization, and then clicking Theme.(open thema instellingen door op start, dan op configuratie scherm, en dan op Personalisatie (2x), en dan thema('s)) Under Theme, select the theme you want, and then click OK.Selecteer je thema en klik op Okay Er staat geen personalisatie bij, en bij Beeldscherm kan ik bij vensters en knoppen alleen op Windows-klassiek klikken. Toch heel erg bedankt voor je snelle reactie. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Probeer eens: Rechtermuisknop op Bureaublad > Eigenschappen > Vormgeving > Windows-standaard > Toepassen > OK of Rechtermuisknop op Bureaublad > Eigenschappen > Thema's > Windows-standaard > Toepassen > OK Succes! Mvg, Flitskikker Reageren
R-fl3x Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 wanneer alles hierboven nog niet werkt, moet je eens het volgende proberen: 1. klik rechts op de taakbalk, klik dan op "Taakbeheer" 2.ga nu naar het tabblad "Services" zoek dan de Service "Themes", wanneer hier bij staat "gestopt" moet je er rechts op klikken--> Service starten suc6! Ice Reageren
game~skater Geplaatst: 14 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Het is me gelukt, heel erg bedankt voor de hulp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.