Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben al een tijdje bezig om een eigen gemaakte auto in San andreas te zetten, maar het wil niet lukken.

Wat ik heb gedaan:

Auto gemaakt in sketchup,

Vervolgens in 3ds Max gezet en vanuit daar als dff opgeslagen,

ook een .col file aangemaakt.

De textuur afbeeldingen via txd workshop als txd opgeslagen,

Een bestaande auto vervangen in San andreas.

De auto is nu helemaal niet meer te zien in het spel, en ook als ik met een spawner de auto laat komen zie ik niks.

Wat vergeet ik of doe ik fout?

greetzz

Geplaatst:

Je vergeet dat je losse onderdelen met benaming moet hebben en dummy's, en dan ook nog de juiste hierachy (hoe alle onderdelen aan elkaar gelinkt zijn). Je moet een origineel voertuig importeren en kijken hoe dat zit. Ook moet de col ingebakken zijn bij de dff.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...