rowan350z Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Ik ben al een tijdje bezig om een eigen gemaakte auto in San andreas te zetten, maar het wil niet lukken. Wat ik heb gedaan: Auto gemaakt in sketchup, Vervolgens in 3ds Max gezet en vanuit daar als dff opgeslagen, ook een .col file aangemaakt. De textuur afbeeldingen via txd workshop als txd opgeslagen, Een bestaande auto vervangen in San andreas. De auto is nu helemaal niet meer te zien in het spel, en ook als ik met een spawner de auto laat komen zie ik niks. Wat vergeet ik of doe ik fout? greetzz Reageren
Beagle Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Je vergeet dat je losse onderdelen met benaming moet hebben en dummy's, en dan ook nog de juiste hierachy (hoe alle onderdelen aan elkaar gelinkt zijn). Je moet een origineel voertuig importeren en kijken hoe dat zit. Ook moet de col ingebakken zijn bij de dff. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.