Jump to content

[NEW][600€]-Haakon-

Recommended Posts

Geplaatst:

Blu-Ray brander hoeft er niet bij, omdat dit meer overbodige luxe is, net als Windows 7

Wat als deze eraf worden gehaald, is het dan wel haalbaar?

Ik denk het wel, Windows 7 kan je ook zelf aan komen

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom W7 Ultimate? Een OEM versie van Windows 7 Home Premium volstaat en is niet zo duur.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Waarom W7 Ultimate? Een OEM versie van Windows 7 Home Premium volstaat en is niet zo duur.

Dat is voor iedereen verschillend. Er zijn namelijk zat mensen die gebruik maken van de extra functies in de Ultimate versie. Er zijn ook mensen die genoeg hebben aan Windows 7 Starter, of mensen die graag de functies van Professional willen. Dit is dus voor iedereen verschillend.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb niet zo heel veel ervaring met 3DS Max, maar ik neem aan dat het daarmee zou moeten lukken. Je hebt nu namelijk een pc met een van de beste processors die AMD levert, en ook een redelijke grafische kaart.

GTA IV zal hier zeker op Medium mee lukken. Alleen is de assemblage optie van Azerty er nog steeds niet, en bij andere eerder gemaakte samenstellingen (waar assemblage bij zat) staat er boven aan, "dit product is niet meer verkrijgbaar". Of het ergens anders staat weet ik niet, ik moet eens een emailtje sturen naar Azerty daarover. Als je deze computer bestelt, krijg je alleen de losse onderdelen, en moet je naar je lokale pc-boer. Laat maar, al gevonden met de zoek machine van Azerty. =1&product[72617]=1&product[213070]=1&product[230944]=1&product[251552]=1&product[58761]=1&product[258762]=1"]Eerder genoemde pc + assemblage.

Bewerkt: door Hayte
Geplaatst:

Ik heb mijn naam nog niet verandert in "die gast" en ik had ook gemeld in mijn posts dat ik geen DVD-Brander bij had gedaan omdat ik niet begreep of hij er nog eentje nodig had.

Geplaatst:

3dsmax vergt een fatsoenlijke processor en voldoende geheugen. Videokaart is totaal niet belangrijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...