Remcconen Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 (bewerkt) Budget: 500-550 Doel: GTA:SA, PS CS4, Films Desktop of laptop: Laptop Merk pc of samengesteld: / Benodigde randapparatuur: / Besturingssysteem: Windows. Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: / Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: / Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door bedrijf Extra koeling (voor overklokken)?: / Bewerkt: 21 april 2010 door Remcconen Reageren
Sprunk Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Voor 400 euro heb je een Asus Eee PC 1201N. Ik heb er zelf ook eentje, en hij bevalt prima. Lekker compact formaat 12.1 Inch. SA speel ik op gewoon soepel en ziet er goed uit. Ook zit er wifi en bluetooth op. Op een volle accu kun je ongeveer 2 en een half uur spelen. Doe daar een externe 1 TB opslagschijf bij voor, hoe raar, opslag, en je hebt wat leuks in handen. Wil je liever een grotere laptop? Dan is dit misschien wat? Klik Reageren
iFire Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 250 GB is Zeker Genoeg ik heb 500 GB en ik gebruik 70 Gb Muziek Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Hoe groot de harde schijf moet zijn ligt volledig aan Remcconen zelf. Misschien heb jij al genoeg aan 250gb maar wie weet wil Remcconen een complete videotheek op zijn harde schijf kwijt, dan ga je een terabyte goed benutten. Reageren
Remcconen Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Beginpost geëdit. Iemand anders nog met suggesties? Reageren
Sprunk Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Deze HP, met Pentium processor, ATI HD4530 videokaart en HD Ready scherm voldoet hij prima aan jouw eisen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.