GTA-heroe Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 uhm.. Ik weet niet als ik goed heb geplaats maar, ik heb een probleem met het opstarten van Mta San Andreas Race. Als ik het opstart dan laat hij dat schermpje met [ Stop playing with yourself ] en daarna doet hij helemaal niks. Ik heb hem opnieuw opgestard, administratie opstarten. Ik weet neit wat het probleem is. Mijn computer doet wel aan de voorwaarde en ik heb Vista op mijn PC. >>> Door VWO-er: Verplaatst vanuit SA: Technische Problemen<<< Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Echt veel moeite doe jij niet he? Al geprobeerd opnieuw te installeren? Reageren
GTA-heroe Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Echt veel moeite doe jij niet he? Al geprobeerd opnieuw te installeren? Dit is al de 2e keer dat ik hem download, ook vanaf een andere site. Reageren
Smithie Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Probeer eens ' uitvoeren als administrator ' Reageren
GTA-heroe Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Probeer eens ' uitvoeren als administrator ' Heb ik ook al geprobeert Reageren
menno890 Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Probeer eens ' uitvoeren als administrator ' Heb ik ook al geprobeert ik heb precies hetzelfde Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.