gtaloser Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 hoe maak ik filmpjes in gta san andreas? met welk progammatje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 dat staat al in het topic wat ik zelf geopend heb dus gebruik de zoekfunctie om andwoord te geven dat ligt eraan of je hem op de xbox pc of ps2 hebt als je hem op de pc hebt kan je fraps gebruiken www.fraps.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 ps2/xbox - tv kaart PC met fraps beter de zoekfunctie gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) Voor de PC, wat je nodig hebt: - Fraps( Fraps 1.9 als je zonder muziek wilt ) Hij is te downloaden hier: - Windows movie maker. Als je zonder muziek bij GTA doet! Wat ook nodig is! - GTA Filmpjes (zelf gemaakt) - Muziek als achtergrond( Als je zonder ingame muziek doet.) ------------------------------------------------------- De eerste Frame Start je Fraps op. En ook De map waar de frames (je filmpjes) staan. Neem je Filmpje en zet het op Windows Movie Maker. Nu staat het er boven, nu neem het nog eens(Wat in Movie Maker staat) En zet het op die lijn daar onder: waar staat:Drag Movie.... En dan heb je je eerste Frame! Je muziek Nu laat je Fraps staan en dan open je map van muziek. Neem het bestand en zet het op movie maker. Neem het nog is (wat op movie maker staat) En zet net onder waar je je frame hebt staan. Druk op Play en je ziet het! Bewerkt: 20 juni 2005 door GoKu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickvb Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Zoek voor gamecam Geen Schokeringen op trage pc's en zeer mooie filmpjes Mijne is alleen nu wel 20 mb dus uploaden kan ik jniet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Je kan je filmpje Uploaden Bij http://rapidshare.de/ Het duurt wel heel lang voor 20 MB... Heb maar geduld. Of kijk de Helpdesk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Voor meer upload sites: www.SaveFile.com :: 60MB :: 1 maand niet gedownload = Weg www.Rapidshare.de :: 50MB :: 1 maand... ^ :: 20MB per uur downloaden, maar al is de bestand hoger dan 20MB kan je als nog downloaden! www.QFile.de :: 50MB www.YouSendIt.com :: Na 7 dagen weg of na 25 downloads! www.MegaUpload.com :: 500MB :: ZEER TRAAG :angry: www.ShareBigFile.com :: 250MB : 99999 Downloads en vaak Traag en soms normale snelheid! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 dat staat al in het topic wat ik zelf geopend heb dus gebruik de zoekfunctieom andwoord te geven dat ligt eraan of je hem op de xbox pc of ps2 hebt als je hem op de pc hebt kan je fraps gebruiken www.fraps.com Hoef je die niet te betalen dan?of is het zo gratis ding? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 ja dat is zoon gratis ding(als je bij download gaat kijke) maar ik hep er zelf nix aan want hij doet het niet bij mij(heel raar) en hij kan niet ongelitimeerd filmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Fraps Demo 2.5.1. Fraps 1.9 demo Problemen met Fraps kijk mijn post boven! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtagame Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 gamecam! Weet iemand hoe je deze gebruikt? en misschien waar je een nederlandstalige handleiding kan vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Fraps 1.9 demo die doet het alleen niet bij gta sa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Fraps 1.9 demo die doet het alleen niet bij gta sa Jawel hoor.... Maar na een Tijdje gaat hij niet meer... Het is ook een DEMO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 maar als ik het wil openen (wel als project) zegt hij dat het geen geldig videobestand is en ook winamp en real player speelt het niet af (als ik op play druk dan gebreurt er nix) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Weet iemand hoe ik men Fraps filmjes kleiner kan maken? Voor een filmpje van 10 sec heb ik al snel 90Mb, de filmpjes op gtagames zijn meestal ook met fraps gemaakt maar die zijn maar een 10 Mb <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.