Ewoud Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Je kan ze inporteren in windows movie maker en als je daar opslaat kan je de bestandgrote kiezen. Hoe lager hoe slechter de kwalitieit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 kan je ook het geluid deleten van een clip om zo je eigen muziek toe te voegen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 ja je kan met dat programa muziek toevoegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 En kan je de muziek ook verwijderen? Als ik met Fraps ook geluid heb opgenomen en ik wil het geluid eruit om een eige geluid toe te voegen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 (bewerkt) dat weet ik niet moet je eens bij de faq kijke op hun site (www.fraps.com) maar je kan tog ook gwoon het geluid van je pc of het spel uitzetten? edit: bij fraps 1.9 zit geen geluid dagt ik Bewerkt: 24 juni 2005 door marty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danickyman Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Als ik een movie met fraps opgenomen in movie maker stop word de kwaliteit heel slecht en als ik hem gewoon afspeel is die wel goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thamaster Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) ik denk dat de beste manier gewoon opnemen is met fraps, en vervolgens deze te coderen met virtualdub liefst naar Xvid ofzo (zorg wel dat je de codecs hebt) hiermee worden ze ook ontzettend klein ow en met virtualdub kun je evt ook het geluid eruit halen;) Bewerkt: 2 juli 2005 door Thamaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
7um-outlaw Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Weet iemand hoe ik men Fraps filmjes kleiner kan maken? Voor een filmpje van 10 sec heb ik al snel 90Mb, de filmpjes op gtagames zijn meestal ook met fraps gemaakt maar die zijn maar een 10 Mb <_< --------------------------------------------------------------------------------------------- dan moet je minder frames gebruiken vlgens mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 hoe maak je eigenlijk miden frames kan iemand me dat vertellen :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta gamer13 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Hey mensen Ik heb nu ook fraps, alleen hoe maak ik een filmpje die langer is dan 30 seconden. Kan ik dat ergens instellen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sophos Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Dan moet je de volle versie kopen, dokken dus <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.