topgun9237 Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 hoi vraagje dat al veel zal gesteld zijn mijn zoon heeft op you tubes politie autos gezien en wil ze toevoegen in zijn game Wat heb ik nodig voor het te kunnen te installeren heb al op forum gekeken maar snap er nie veel van tnx topgun Reageren
Beagle Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Het beste is om de achterhalen welke modificatie het is en die te downloaden (staat meestal in de beschrijving van het YouTube filmpje). Dan staat er in het gedownloade pakket een bestand "readme" waar instructies in staan. Reageren
topgun9237 Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2010 hoi vraagje dat al veel zal gesteld zijn mijn zoon heeft op you tubes politie autos gezien en wil ze toevoegen in zijn game Wat heb ik nodig voor het te kunnen te installeren heb al op forum gekeken maar snap er nie veel van tnx topgun waar kan ik daar een tutorial voor vinden voor het installeren van voertuigen hoi heb sami mod geinstalleerd maar waar kan ik dan de wagen vinden honolulu police car tnx >>> Door Beagle: Niet dubbelposten, gebruik de bewerk knop.<<< Reageren
justin12345 Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Eerst sla je de mod op in een map bijvoorbeeld waar ik het doe is in Justin/documenten Daar sla ik het op . Dan download je sami .Dan open je sami Druk je op install mod.Nu moet je moet niks aan san andreas dictory verandern !Dan druk je bij Mod location Browse . Nu moet je de mod zoeken ga naar de map waar je de mod hebt opgeslagen . dan druk je op de mod. ga je verder.Dan druk je op continu bij de kleuren enzo niks veranderen .Dan moet je het voertuig een naam geven het slimste is om de zelfde naam te geven als wat daar onder geselecteerd staat en dan druk je op download mod ! Reageren
Beagle Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Als je SAMI gebruikt heb je grote kans dat het spel crasht en je geen idee hebt wat er aangepast is. Daarom is het beter om het handmatig te doen met IMG Tool. Reageren
justin12345 Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Inderdaad. wat beagle zij is erg goed . Want ik zelf gebruik nog maar 1 weekje Img tool en hij bevalt me wel . Maar is wel slim om van alles even een back up te maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.