vice Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 (bewerkt) Hoi, Ik zit al enkele dagen met dit probleem: Ik gebruik momenteel Firefox versie 3.5.8, en ik krijg soms rechtsonder de mededeling dat er een nieuwe update beschikbaar is, ik installeer hem dus (als ik Firefox opnieuw opstart) maar als de balk 1/4e (of soms halverwege) verder is, dan start die firefox op, en krijg ik volgende melding: Ik heb dit probleem al wel enkele dagen zoals ik al zei (zelfs nog wat langer ), ik kreeg vroeger trouwens een andere melding dat (ik zeg maar wat want ik weet het niet juist meer) 3.8 beschikbaar was, daar kreeg ik ook die foutmelding, en nu krijg ik sinds kort de fout van 3.5.9. Ik zou hem (inderdaad) van de FF website kunnen downloaden, maar ik vind dat vrij idioot als er een ingebouwde updater in FireFox zit. Maar als er echt niets anders op zit dan wil ik dat eventueel wel doen... En om enkele "standaard"-antwoorden te voorkomen: - Ja, ik heb het programma al als administrator geopend (dan gaat de balk tot in de helft ongeveer, en krijg ik weer die fout) - Ja, ik heb Firefox ook al bij processen afgesloten, maar dan krijg ik hetzelfde. - Ik heb ook al de compabiliteitsmodus van Windows XP (Service pack 2) uitgeprobeerd, maar hielp niets. - Ik heb Windows Vista 64-BIT. Alvast bedankt ^^. EDIT: Vroeger werkte het wel gewoon, voor als je dat zou willen weten. Bewerkt: 8 april 2010 door vice Reageren
Kryziek Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Ik heb pas versie 3.6 :S Hoe kom jij dan aan 3.8 e 3.9 ? Reageren
vice Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Ik heb pas versie 3.6 :S Hoe kom jij dan aan 3.8 e 3.9 ? 3.8 weet ik niet zeker, maar ik weet dat ik voorheen een andere melding kreeg, en nu krijg ik de mededeling van versie 3.9. Reageren
Cabyon Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Uninstall al je FF-componenten (kan volgens mij bij Vista ook via veilig hardware verwijderen en installeer daarna FF 3.6.3 Reageren
vice Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2010 (bewerkt) Oh wacht, ik had me vergist, het was update 3.5.9. Naja, ik kreeg net de mogelijkheid om de software update apart te downloaden, en als dat niet werkt zal ik wel jouw link wel even proberen. EDIT: Ik probeer jouw link , krijg nog steeds fout. EDIT2: Die werkte wel, dus ik vermoed dat het nu wel in orde is. Toch bedankt allemaal ^^. Maar zat er in versie 3.6 geen leak of zo, of is dat nu al opgelost? Bewerkt: 8 april 2010 door vice Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.