claud Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 (Ik weet niet dit mag) Hallo iedereen, ik heb hier een maand over gedaan. http://www.youtube.com/watch?v=Q6mEgmrVxjg Ik kan er niet veel over zeggen. dus wil ik graag jullie mening horen Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Bedoel je met een maand 24x30 uren of gewoon elke dag 10 minuten ofzo? Reageren
claud Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Bedoel je met een maand 24x30 uren of gewoon elke dag 10 minuten ofzo? Ik gedoel 1 maand elke dag uit school tot weet ik niet hoelaat. Reageren
Galiorix Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 En wat heb je nou eigenlijk gedaan behalve dat je het liedje verkracht hebt? Reageren
Casss Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 En wat heb je nou eigenlijk gedaan behalve dat je het liedje verkracht hebt? Een plaatje er aan toegevoegd Reageren
Dieko Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 En wat heb je nou eigenlijk gedaan behalve dat je het liedje verkracht hebt? Een plaatje er aan toegevoegd Effe serieus, ik heb het net uitgeprobeerd met mijn subwoofer en het klinkt goed Reageren
claud Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2010 En wat heb je nou eigenlijk gedaan behalve dat je het liedje verkracht hebt? De bass geboost en nog verdere aanpassen zoals het dirty eruit te halen Reageren
Galiorix Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 En dat duurt een maand? Nee sorry, ik vind het aardig lame. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 En wat heb je nou eigenlijk gedaan behalve dat je het liedje verkracht hebt? De bass geboost en nog verdere aanpassen zoals het dirty eruit te halen oh, ik dacht dat je iets gemaakt had om de bas van al je nummers te boosten Reageren
hippiebus Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Ik wil het horen waarom heb je het eraf gehaald... Reageren
Casss Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Ik wil het horen waarom heb je het eraf gehaald... Het is niet meer dan een verneukt liedje hoor Reageren
claud Geplaatst: 10 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Ik wil het horen waarom heb je het eraf gehaald... Het is niet meer dan een verneukt liedje hoor Ik heb een auteursclaim erop van iemand dus heb ik hem verwijderd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.