Twister24 Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Beste mensjes. Mijn PC Maakt bij het opstarten, gewoon bij het lopen en eigenlijk bij alles een ratelend geluid. Dit is een van de vans in de voeding, maar wat kan ik eraan doen? Filmpje van buiten: (LET NIET OP MIJN PC ZELF, HIJ ZIET ER RAAR UIT) Filmpje van binnen: (LET NIET OP MIJN PC ZELF, HIJ ZIET ER RAAR UIT) Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Als je zeker weet dat het de voeding fan is kan je hem vervangen. Reageren
Twister24 Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Als je zeker weet dat het de voeding fan is kan je hem vervangen. Oke, maar ik zocht eerder naar een andere oplossing. Kost geld snap je?! En dat heb ik op dit moment even niet Reageren
Galiorix Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Zit er niet gewoon een draadje tegen aan o.i.d.? Reageren
Twister24 Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Zit er niet gewoon een draadje tegen aan o.i.d.? Nog niet gekeken, ik kan er niet zo 1... 2... 3... bij... Maar ik zal vanavond even kijken. Nu geen zin in Reageren
iFire Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Het lijkt ddat er een Papiertje of Steentje in Voeding zit xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.