Jump to content

GTA SA MP + EMERGENCY LIGHT MOD

Recommended Posts

Geplaatst:

De EML or ELM mod is WEL zichtbaar voor andere spelers.

En ik raad aan de patch te gebruiken die ik je gaf, en de laatste ELM mod te downloaden.

Ook omdat deze om de meeste server WEL is toegelaten, en V3 niet, omdat die je auto maakt als je je lampen aan doet, wat gezien wordt als Cheats.

Nee dat klopt niet?

Want ik heb de nieuwste versie ook geïnstalleerd, en op mijn eigen server en ziet niemand het! alleen ik zie het zelf.

Geplaatst:

En ik raad aan de patch te gebruiken die ik je gaf, en de laatste ELM mod te downloaden.

Ook omdat deze om de meeste server WEL is toegelaten, en V3 niet, omdat die je auto maakt als je je lampen aan doet, wat gezien wordt als Cheats.

Nee dat klopt niet?

Want ik heb de nieuwste versie ook geïnstalleerd, en op mijn eigen server en ziet niemand het! alleen ik zie het zelf.

Dan zal je de serv verkeerd hebben ingesteld en zal die dat blokkeren denk ik wand op vele serv heb ik kerels gezien me die mod

Geplaatst:

Nee dat klopt niet?

Klopt wel, want op bijna elke server ziet iedere speler de ELM van de andere speler. Vooral 's avonds. Overdag als het licht is wil het niet bij iedereen zichtbaar zijn.

Geplaatst:

Nee dat klopt niet?

Klopt wel, want op bijna elke server ziet iedere speler de ELM van de andere speler. Vooral 's avonds. Overdag als het licht is wil het niet bij iedereen zichtbaar zijn.

Ja maar nu is men probleem nog altijd ni opgelost : $ Kheb ook nu een help gepost bij die haar video

Geplaatst:

Ik heb het ook even geprobeerd, maar ik krijg ook zo'n error als ik dan SA:MP opstart.

(Het laadbalkje is dan ong. op 90%)

Geplaatst: (bewerkt)

k ik heb het gevonden khad ook een topic gezet op de Police Mods Forum en dan had ik het oplossing gevonde

Toch bedankt om me te helpe allemaal

Bewerkt: door 007 Harings
  • 5 maanden later...
Geplaatst:

Hee ik heb het zelfde probleem

ik wil ook een ELM mod bijna iedereen bij mij op highlife-RPG heeft het en bij mij crashed hij ook vlak voor het menu en doet het ook alleen met gta_sa_compact en wil het ook op sa-mp alleen dat waar die bij de vorrige jongen hier was opgelost was heb ik het al heel vaak geprobeerd en wilt ook niet lukken

ik heb Windows XP 2002 ik hoop zo dat jullie me kunnen helpen ik ben er al een week langer dan een week zelfs mee bezig om hem werkende te krijgen das tot nu toe maar op 1 manier gelukt met "compact" in singleplayer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...