MJ_Forever Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 (bewerkt) Hallo allemaal Ik heb een PSP-3000 en wil daar graag filmpjes op zetten. Welk videoformaat moet dit zijn? MP4 werkt niet Weten jullie welke? Alvast bedankt Hallo, weten jullie 1 goed programma waarmee je volledige films kunt converteren naar psp video formaat? 1 programma, ik wil er geen 10 zoals de vorige keer. Mijn pc was stuk, ik bracht hem binnen en wat bleek: er zaten massas veel virussen in XD! De man achter de balie zei dat hij in 5 jaar nog nooit zoveel virussen had gevonden op een laptop. Nu moet ik veel minder downloaden van die programma's zei hij. Bewerkt: 28 april 2010 door MJ_Forever Reageren
Mevin Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 MP4 Zou het wel moeten zijn, maar dat had ik ook, dat sommige het deden en andere weer niet. Ik weet het niet precies, maar ik gebruik zo'n converter, en dan gaat het automatisch Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Je hebt MP4 nodig, en dan ook nog juist gecodeerd. Google even op PSP video Converter, die doet alles in één keer goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.