Jump to content

Kinderen


katwilliams

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    5

  • Amfetamientje

    4

  • BoerBanaan

    3

  • Jimmiefitz

    3

Ik wil later dolgraag kinderen. Komt denk ik ook doordat ik een Christen ben en vroeg wil gaan trouwen. Maar ik wil dolgraag zelf een gezin krijgen. En tjah, hoeveel... hangt ervan af, in ieder geval geen 3, want dat is een ongeluks getal qua kinderen vind ik. Dan spelen er 2 en kan de derde niet meedoen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik wil kinderen. Maar ik ga ook niet op de tijden vooruitlopen, en ik zal er ook niet "meteen aan beginnen". Ik zou toch graag minstens 25 jaar zijn voordat ik aan kinderen begin. Dat vind ik een mooie leeftijd, waarschijnlijk heb je dan ook al wel een vast werk, misschien al een vaste relatie en dan ben je toch nog net iets meer ervaren. Ik zou graag ook 2 kinderen hebben, maar als het nodig zou zijn zou ik misschien voor een 3e gaan, maar liefste hou ik het gewoon bij 2. En dan liefst een jongen en een meisje.

Maar ja... Dat is natuurlijk mijn visie op de toekomst, en ik weet dat niet iedereen het met me eens zal zijn, maar ja. Zo weet je dat ook weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ze wel willen (2 stuks misschien maximaal 3) maar ik denk niet dat ik luiers verschonen of ze te bed toen overleef...

Cylas

Dit heb ik toch overleefd.

Zelf heb ik 2 kinden van 7-9.

Voor je kinderen zorgen wordt wel moeilijk als je zoals ik zeer onregelmatige uren hebt(beginnen om 13.15 eindingen om 23.25 volgende dag beginnen om 10 uur enz...)

Bewerkt: door Shockwaveplayer
Link to comment
Delen op andere websites

Nee.

Ik wil geen kinderen. Waarom niet? Omdat er veel bij komt kijken zoals verzorgen en het kost ook nog eens klauwen met geld.

Wat ik niet heb mis ik niet en ik zit er niet op te wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee.

Ik wil geen kinderen. Waarom niet? Omdat er veel bij komt kijken zoals verzorgen en het kost ook nog eens klauwen met geld.

Wat ik niet heb mis ik niet en ik zit er niet op te wachten.

Je hebt dan ook de mogelijkheid kleine communistjes op te voeden..

Maar ik denk dat ik zelf wel kinderen wil, weet eigenlijk niet precies waarom :cab: 2 In ieder geval ^^

Bewerkt: door Mevin
Link to comment
Delen op andere websites

Nee.

Ik wil geen kinderen. Waarom niet? Omdat er veel bij komt kijken zoals verzorgen en het kost ook nog eens klauwen met geld.

Wat ik niet heb mis ik niet en ik zit er niet op te wachten.

Je hebt dan ook de mogelijkheid kleine communistjes op te voeden..

Maar ik denk dat ik zelf wel kinderen wil, weet eigenlijk niet precies waarom :cab: 2 In ieder geval ^^

lol daar heb je gelijk in.

Ik adopteer wel een paar honderd kinderen en dan kunnen we het kapitalisme onver werpen :puh:.

Maar even serieuser: Waarom willen zoveel mensen hier eigenlijk 2 kinderen?

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me echt geweldig, een gezinnetje.

Vooral als de kinderen tussen de 4 en 10 jaar zijn. Kan je er nog mee gaan spelen voor ze echt een eigen mening kunnen vormen. En pappie is natuurlijk hun grootste idool. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...