Jump to content

Kinderen


katwilliams

Recommended Posts

Ik weet het voorlopig nog niet.

Je kunt het niet uitsluiten dat je een kut-kind krijgt als ouder zijnde, ondanks dat je nog zo je best kan doen.

Er zijn zoveel onzekerheden als ouder met zo veel extremen dat ik zo'n keuze nog niet kan maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    5

  • Amfetamientje

    4

  • BoerBanaan

    3

  • Jimmiefitz

    3

Hmm, ik denk één of twee. Altijd leuk, kinderen. Maar om zelf op te voeden? Lijkt me erg lastig, maar met twee mensen zul je er uit moeten komen. :D

Jij en Jowx, een supercombinatie cool2.gif

Zelf moet ik er niet aan denken om een kind te hebben. Als baby huilen ze 24/7 en ben je intussen ook nog bezig de luiers te verwisselen, als kind maken ze foeilelijke tekeningen waar je dan lovend over moet zijn en krijsen ze als ze hun zin niet krijgen, als puber raken ze aan de drugs en verneuken hun school en als ze het huis uit zijn mag je nog even hun studie financieel steunen. Pas als je dood bent ben je van ze af.

Om nog maar van het geld niet te spreken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik denk één of twee. Altijd leuk, kinderen. Maar om zelf op te voeden? Lijkt me erg lastig, maar met twee mensen zul je er uit moeten komen. :D

Jij en Jowx, een supercombinatie cool2.gif

Zelf moet ik er niet aan denken om een kind te hebben. Als baby huilen ze 24/7 en ben je intussen ook nog bezig de luiers te verwisselen, als kind maken ze foeilelijke tekeningen waar je dan lovend over moet zijn en krijsen ze als ze hun zin niet krijgen, als puber raken ze aan de drugs en verneuken hun school en als ze het huis uit zijn mag je nog even hun studie financieel steunen. Pas als je dood bent ben je van ze af.

Om nog maar van het geld niet te spreken.

Niet iedere puber raakt aan de drugs hoor. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik denk één of twee. Altijd leuk, kinderen. Maar om zelf op te voeden? Lijkt me erg lastig, maar met twee mensen zul je er uit moeten komen. :D

Jij en Jowx, een supercombinatie cool2.gif

Zelf moet ik er niet aan denken om een kind te hebben. Als baby huilen ze 24/7 en ben je intussen ook nog bezig de luiers te verwisselen, als kind maken ze foeilelijke tekeningen waar je dan lovend over moet zijn en krijsen ze als ze hun zin niet krijgen, als puber raken ze aan de drugs en verneuken hun school en als ze het huis uit zijn mag je nog even hun studie financieel steunen. Pas als je dood bent ben je van ze af.

Om nog maar van het geld niet te spreken.

Ik moet zeggen je hebt een heel andere manier van denken(precies doemdenken)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan kinderen onder de 12 niet uitstaan. Als ik dus al kinderen zou krijgen zouden die door jeugdzorg weg gehaald worden omdat ik hun mond dicht niet of ze aan elkaar bind ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet waarom, maar ik vind het er altijd sneu uitzien als ik 2 mensen in een huis zie zitten, alleen...

Volgens mij is elke dag dan routine, doe je niks anders dan Opstaan, aankleden, ontbijten, tanden poetsen, werk, terugkomen, krant lezen, avond eten, TV kijken, slapen.

Met kinderen zien die dagen er anders uit volgens mij, dus ja, ik zou wel kinderen willen. Het luiers verschonen en het gekrijs is dan een bijzaak die weg valt omdat je van hun houdt, althans, dat zijn de verhalen die ik er over hoor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik Zou Later Wel Kinderen Willen , Mits ik een Leuke Vriendin/Vrouw Erbij Heb. :tu:

In Mijn Eentje Kan Zowiezo Niet , Ik Ben VrachtwagenChauffeur , Dus ik Ben Elke Dag Laat Thuis. :zz: (Soms Niet , Als ik Geluk Heb) :dans:

Maar het Lijkt Me wel Heel Erg Leuk om Later een Gezin te Hebben ! ^_^ En Of ik Nou 1 of 2 Kinderen Wil/Krijg dat Zie ik Wel Als het Zover is ! ;)

Ik Zie wel Wat Het Leven Voor Mij in Petto Heeft , Ik Ben nog Jong Dus ik Hou me er voor de Rest Nog Niet Zoveel Ermee Bezig. :cya:

Bewerkt: door Melvin_123
Link to comment
Delen op andere websites

Ik Zou Later Wel Kinderen Willen , Mits ik een Leuke Vriendin/Vrouw Erbij Heb. :tu:

In Mijn Eentje Kan Zowiezo Niet , Ik Ben VrachtwagenChauffeur , Dus ik Ben Elke Dag Laat Thuis. :zz: (Soms Niet , Als ik Geluk Heb) :dans:

Maar het Lijkt Me wel Heel Erg Leuk om Later een Gezin te Hebben ! ^_^ En Of ik Nou 1 of 2 Kinderen Wil/Krijg dat Zie ik Wel Als het Zover is ! ;)

Ik Zie wel Wat Het Leven Voor Mij in Petto Heeft , Ik Ben nog Jong Dus ik Hou me er voor de Rest Nog Niet Zoveel Ermee Bezig. :cya:

Bij Deze Krijg Jij Van Mij Het Boek Hoofdletters Voor Dummies Aangezien Je Ze Duidelijk Misbruikt!

83878724.png

Link to comment
Delen op andere websites

Nee,

Vrouw maakt al geld op

Vrouw + Kind(eren) = Armoede (Nouja beetje overdreven) :7

Nee, en ook omdat ik er niet echt mee om kan gaan, nu iig niet.

Maar alleen wonen is tot je 30e nog wel leuk maar daarna lijken kinderen + vrouw me ook wel weer leuk.

Ik denk dat ik tot mijn 35 alleen blijf wonen en dan een vrouw zoeken, en kind(jes) maken.

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...