Jump to content

Kinderen


katwilliams

Recommended Posts

Ik zou later misschien wel kinderen willen, eigenlijk moeten we het nog niet helemaal over kinderen hebben we zijn nog jong daar moeten we van genieten :D

Ik kan helemaal niet met kleine kinderen omgaan ik word al snel agressief als mijn kleine nichtjes niet naar mij luisteren en alles pakken wat ze zien, dat zal nog een hele klus worden om niet agressief te reageren tegen mijn kind.

Bewerkt: door Metal-Bullets
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    5

  • Amfetamientje

    4

  • BoerBanaan

    3

  • Jimmiefitz

    3

Ik wil later dolgraag kinderen. Komt denk ik ook doordat ik een Christen ben en vroeg wil gaan trouwen.

Vroeg trouwen, alsof je daar zelf altijd invloed op hebt? :? Wie weet vindt je wel helemaal geen geschikte partner...

Ja, ik wil trouwen en kinderen. Lijkt me niet meer dan moeder natuur.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel kinderen willen en dan 2.puh2.gif Al lijkt het me lastig met bijvoorbeeld het verzorgen van de kinderen. En op de koop toe kost het handenvol geld...emo.gif Al ben ik nog te jong om hier nu al over de praten.nosmile.gif Ik heb niet eens een vriendin...sad2.gif

PS: ik wil dan een jongen en een meisje.yep.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vrouw en ik willen graag kinderen. We hebben al huisje-boompje-beestje, maar kinderen wil niet echt lukken. We zouden al blij zijn met één kindje, dus we blijven hopen dat het nog gaat lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil geen kinderen. Je hebt er niks dan last mee; ze kosten een fortuin, veel moeite, ze kunnen het bloed vanonder je nagels trekken... en wat krijg je ervoor terug? Niks. Er zijn al genoeg mensen op de wereld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil geen kinderen. Je hebt er niks dan last mee; ze kosten een fortuin, veel moeite, ze kunnen het bloed vanonder je nagels trekken... en wat krijg je ervoor terug? Niks. Er zijn al genoeg mensen op de wereld.

Tss je krijgt er wel wat voor terug, wel hele kilo's smerige beshete luiers :tu: .

Dus nee ik hoef nog geen kinderen :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil geen kinderen. Je hebt er niks dan last mee; ze kosten een fortuin, veel moeite, ze kunnen het bloed vanonder je nagels trekken... en wat krijg je ervoor terug? Niks. Er zijn al genoeg mensen op de wereld.

Wie weet wordt jouw kind wel de ontdekker van de genezing van kanker. Of doet hij iets anders belangerijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil geen kinderen. Je hebt er niks dan last mee; ze kosten een fortuin, veel moeite, ze kunnen het bloed vanonder je nagels trekken... en wat krijg je ervoor terug? Niks. Er zijn al genoeg mensen op de wereld.

Je zegt nu wel dat je geen kinderen wilt , Maar als je vriendin later zegt zullen we kinderen nemen ? dan zeg je messchien wel ja. (Al vaak zoiets meegemaakt) :cya:

En je moet er idd wel wat voor over hebben ja , Je ouders hebben dat ook voor jou moeten doen. :puh: (En mij)

Er zitten ook hele leuke/mooie momenten tussen hoor ! maar daar kan je later nog wel achter gaan komen. :Y

Nu nog ff lekker van je jeugd? genieten he. :tu:

Nee, geen kinderen :) .

Je zegt nu wel dat je geen kinderen wilt , Maar als je vriendin later zegt zullen we kinderen nemen ? dan zeg je messchien wel ja. (Al vaak zoiets meegemaakt) :cya:

En de rest van wat ik zei , En wel meer , Je weet nooit hoe het leven loopt. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil geen kinderen. Je hebt er niks dan last mee; ze kosten een fortuin, veel moeite, ze kunnen het bloed vanonder je nagels trekken... en wat krijg je ervoor terug? Niks. Er zijn al genoeg mensen op de wereld.

Ik denk dat kinderen een erg positief effect op je leven kunnen geven hoor.. Je moet wellicht de luiers verschonen, 's nachts opstaan als ze weer lopen te janken etc maar ze hebben ook hun positieve kanten.. Denk bijvoorbeeld aan het spelen met je kind of zo dat lijkt mij wel leuk :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...