Jump to content

Kinderen


katwilliams

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    5

  • Amfetamientje

    4

  • BoerBanaan

    3

  • Jimmiefitz

    3

  • 2 weken later...

Een kind kost tot de achtiende honderdduizend euro, in totaal. Geef mij dan maar een dikke auto. Ik hoef geen kinderen en geen huwelijk. Zonde voor geld en tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een kind kost tot de achtiende honderdduizend euro, in totaal. Geef mij dan maar een dikke auto. Ik hoef geen kinderen en geen huwelijk. Zonde voor geld en tijd.

Trouwen in gemeenschap van goederen, jij een (mooi) inkomen en je partner een (mooi) inkomen :tu: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een kind kost tot de achtiende honderdduizend euro, in totaal. Geef mij dan maar een dikke auto. Ik hoef geen kinderen en geen huwelijk. Zonde voor geld en tijd.

Inderdaad, je zou maar een beetje geluk in je leven krijgen! Geef mij maar een lekkere dikke auto!

Een kind kost tot de achtiende honderdduizend euro, in totaal. Geef mij dan maar een dikke auto. Ik hoef geen kinderen en geen huwelijk. Zonde voor geld en tijd.

Trouwen in gemeenschap van goederen, jij een (mooi) inkomen en je partner een (mooi) inkomen :tu: .

Ja, en al je geld kwijt raken als het een beetje tegen zit in je huwelijk; goed idee!

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon een simpel vraagje voor jullie.

Zouden jullie graag kinderen?Zo ja waarom en hoeveel.

Zelf heb ik nog geen kinderen

Ja. Zo'n 200000000000000000000000. 2 voldoet ook. :puh:

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Een kind kost tot de achtiende honderdduizend euro, in totaal. Geef mij dan maar een dikke auto. Ik hoef geen kinderen en geen huwelijk. Zonde voor geld en tijd.

Nu je toch aan het rekenen bent kan je toch ook beter een fiets kopen? Die verbruikt geen brandstof, dan heb je later ook geen garage nodig. Dat zal je véél meer opleveren dan 100000 Euro hoor ^_^ .

En een die dikke auto die je dan hebt kan je niet vragen om even het gras af te rijden hoor :N

Ikzelf wil wel een kind of 2, we zien dat wel als het zover is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...