BoerBanaan Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 Mij lijkt het wel leuk, dat als ik 80 ben of zoiets, ze me gaan verzorgen . Pfoe, echt het hoogte punt of niet Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 Mij lijkt het wel leuk, dat als ik 80 ben of zoiets, ze me gaan verzorgen . Pfoe, echt het hoogte punt of niet Verder is het allemaal gezeik Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 ik weet eigenlijk nog niet zo of ik wel eigenlijk kinderen wil. maar het duurt nog wel ff voor dat ik (als ik wil) kinderen ga nemen Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Ik speel nu graag de baas over mensen, dus dat word leuk later :$ Ik zou graag kinderen willen, 2 jongens. Eentje die heel slim is en de ander is heel populair op school Reageren
Nissan Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Ik heb nog geen flauw idee of ik nageslacht wil. Als ik zo kijk wat voor misbaksels kinderen van jongsafaan kunnen worden in deze tijd, moet ik er nog eens goed over nadenken. Reageren
Vice-King Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Ja ik wil wel kinderen een gezinnetje vormen Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Een kind kost tot de achtiende honderdduizend euro, in totaal. Geef mij dan maar een dikke auto. Ik hoef geen kinderen en geen huwelijk. Zonde voor geld en tijd. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Een kind kost tot de achtiende honderdduizend euro, in totaal. Geef mij dan maar een dikke auto. Ik hoef geen kinderen en geen huwelijk. Zonde voor geld en tijd. Trouwen in gemeenschap van goederen, jij een (mooi) inkomen en je partner een (mooi) inkomen . Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Een kind kost tot de achtiende honderdduizend euro, in totaal. Geef mij dan maar een dikke auto. Ik hoef geen kinderen en geen huwelijk. Zonde voor geld en tijd. Inderdaad, je zou maar een beetje geluk in je leven krijgen! Geef mij maar een lekkere dikke auto! Een kind kost tot de achtiende honderdduizend euro, in totaal. Geef mij dan maar een dikke auto. Ik hoef geen kinderen en geen huwelijk. Zonde voor geld en tijd. Trouwen in gemeenschap van goederen, jij een (mooi) inkomen en je partner een (mooi) inkomen . Ja, en al je geld kwijt raken als het een beetje tegen zit in je huwelijk; goed idee! Reageren
ikt Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 (bewerkt) Gewoon een simpel vraagje voor jullie. Zouden jullie graag kinderen?Zo ja waarom en hoeveel. Zelf heb ik nog geen kinderen Ja. Zo'n 200000000000000000000000. 2 voldoet ook. Bewerkt: 10 mei 2010 door ikt Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 (bewerkt) 2 Stuks, Graag Bewerkt: 10 mei 2010 door shotyoudie Reageren
Jowx Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 U bevind zich in: Opinie U moet naar: Volgende afslag rechts, niet te missen.. Reageren
Tomeken Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Een kind kost tot de achtiende honderdduizend euro, in totaal. Geef mij dan maar een dikke auto. Ik hoef geen kinderen en geen huwelijk. Zonde voor geld en tijd. Nu je toch aan het rekenen bent kan je toch ook beter een fiets kopen? Die verbruikt geen brandstof, dan heb je later ook geen garage nodig. Dat zal je véél meer opleveren dan 100000 Euro hoor . En een die dikke auto die je dan hebt kan je niet vragen om even het gras af te rijden hoor Ikzelf wil wel een kind of 2, we zien dat wel als het zover is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.