Jump to content

GTA IV - Raked Match phone probleem


Spartecus

Recommended Posts

Als ik een ranked match wil start staat de optie er niet :S er staat alleen : custum match en Quick match

maar bij player staat ie er wel

heb ik soms iets fout gedaan of moet ik dat optie nog vrij spelen ?

(heb net play x zijn huis)

iemand help... :cry:

(Kan type fouten bavatten )

Link to comment
Delen op andere websites

Ben verbonden met games voor windows maar waar het om gaat is dat ik GEEN ranked match kan starten.... want die optie staat er niet alleen de opties quick match en custum match en geen create match

Link to comment
Delen op andere websites

Is het niet zo dat je eerst op eén van de twee moet drukken (Custom Match, Quick Match) en dat je dan pas kunt kiezen tussen Player Match en Ranked Match?

Overigens kun je via Custom Match ook Ranked Matches vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het niet zo dat je eerst op eén van de twee moet drukken (Custom Match, Quick Match) en dat je dan pas kunt kiezen tussen Player Match en Ranked Match?

Overigens kun je via Custom Match ook Ranked Matches vinden.

Met Quick match zoek hij een level en joint gelijk en custom daar krijg je een lijst bij om uit te kiesen

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is normaal..

Ranked matches kun je niet zelf opstarten.

als je een van de twee kiest, zul je automatisch ofwel in een bestaande game komen van de mode die je zoekt, ofwel je zult er automatisch zelf een maken als er geen bestaande games in de lobby vrij zijn of als ze allemaal vol zijn. In beide gevallen(zowel een joinen als automatisch zelf gemaakte) kun je b.v. als je met een vriend wil spelen, gewoon die vriend hetzelfde laten doen. Mits het een game is die je halverwege nog kunt joinen, zal hij op die manier(na misschien een paar keer proberen) in dezelfde game als jij komen. Games die je (ranked) niet halverwege meer kan joinen zijn volgens mij:

Deathmatch, Mafiya Work, Car Jack City, Team Deathmatch, Team Mafiya Work, Team Car Jack City, Cops 'n Crooks(zowel all for one als one for all), Turf War, Race, GTA Race, Deal Breaker, Bomb da Base II, Hangman's NOOSE. Als je dus één van deze modussen probeert te joinen, en er is geen bestaande server van die modus nog in de lobby, zal het spel automatisch voor jou een nieuwe server starten.

Ranked Free Mode en Party Mode zul je wel kunnen joinen volgens mij als hij al is begonnen, maar deze modussen komen Ranked niet vaak voor.

Het is dus normaal dat je zelf geen (b.v.) Bomb da Base kunt starten ranked... Ook kun je in ranked matches niemand uitnodigen via Games for Windows Live, dacht ik, dat zul je moeten doen via je mobieltje, maar of dat bij alle gamemodes kan weet ik niet zeker...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

:O oke ik zal even probeeren

Bedankt

en met game for windows live kun je in ranked WEL uitnodegen vreemd genoeg....

Want eerst probeerde ik het toen lukte het niet maar later weer wel:P

voor mij nog een groot ?teken :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...