Jump to content

Iemand in de maling nemen

Recommended Posts

Geplaatst:

Stel je voor :

Je vriend: Ik ken een website die alles kan beantwoorden, hij maakt verbinding met geesten.

Jij: Nee, dan kan niet. Vraag maar of ik een broertje heb.

Tot je schrik heeft hij het goed beantwoord. Je denkt WTF!

Zoiets bestaat in het echt. Devilsangel. Iemand in de maling nemen. Dit werkt net als Peterawnsers. Kennen jullie meer van zulke grapjes op internet om iemand in de maling te nemen? En voor die gene die nog niet weten hoe Devilsangel werkt:

Ga naar de website www.devilsangel.nl Daar zul je zien dat er staat ''WARNING: Deze website maakt verbinding met geesten. Wij zijn nergens voor aansprakelijk!'' Je vriend zal het niet geloven. Tot hij erachter komt dat het werkt. Je gaat eerst typen : Devilsangel, alsjeblieft beantwoord:. Waarna je de vraag intypt. Als je bij Devilsangel, alsjeblieft beantwoord: typt, moet je beginnen met een punt. Je zal zien dat er in plaats van een punt een D te voorschijn komt. Daarna typ je de gehele zin in. Eindig met een dubbele punt en stel je vraag en eindig met een vraagteken. Dus in plaats van Devilsangel, alsjeblieft beantwoord: te typen, typ je bijv. op de vraag: 'Hoe heet mijn broertje?' '' .Mathijs. '' en daarna maak je de hele zin af. Kortsamengevat: Je typt .Mathijs. en komt op de scherm te staan: Devilsang. Daarna maak je de zin af en stel je je vraag.

Maar kennen jullie meer zulke dingen om mensen in de maling te nemen voor de grap?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...