Gast Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Hallo, Ik wil graag een eigen huis systeempje hebben. Maar ik wil het niet leechen van andere GM's omdat: 1. Je moet allemaal troep kopiëren, definen enz. 2. Het is bijna nooit naa de wensen die jij wilt. Maar.. Wat ik wil weten is, hoe kan ik een huis hebben die een huis icoontje heeft, die je natuurlijk niet kan oppakken, maar als je erin staat, kun je bijv /enter typen, en dan ga je het huis in. Als ie unowned is kun je /buyhouse doen, als ie owned is kun je allemaar enter doen. En dit is wat ik wil. Ik weet hoe je een ownership kan maken in je account bestand, maar ik weet niet hoe je het zo doet dat je het huis niet meer kan kopen als het gekocht is, en ik heb eerlijk gezegd ook niet echt een idee wat je moet doen om /buyhouse en /sellhouse goed te maken. wat ik nu doe is house systemen bestuderen van andere GMs, om er dan wat zelf van te maken. M Reageren
nulop Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Bestudeer simpele house scripts en probeer ze te laten werken met je account system. Daarna kan je alles toevoegen wat je wilt. Reageren
sean5874 Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Bestudeer simpele house scripts en probeer ze te laten werken met je account system. Daarna kan je alles toevoegen wat je wilt. Natuurlijk kan je je eigen housesystem maken, maar dit gaat veel werk worden, denk aan pickups, interiors, /enter, /sell, het opslaan van files ect. Dat worden dus nog wel een paar regeltjes code, en dan heb je 1 huis... Ik gebruik aHouse die ik gewoon naar mijn wensen aanpas. Reageren
Gast Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Bestudeer simpele house scripts en probeer ze te laten werken met je account system. Daarna kan je alles toevoegen wat je wilt. Natuurlijk kan je je eigen housesystem maken, maar dit gaat veel werk worden, denk aan pickups, interiors, /enter, /sell, het opslaan van files ect. Dat worden dus nog wel een paar regeltjes code, en dan heb je 1 huis... Ik gebruik aHouse die ik gewoon naar mijn wensen aanpas. Oke, dat zou ik een aardig idee vinden. Maar kan ik aHouse wel op mijn account systeem aanpassen? Volgens mij gaat dat ook wel wat werk kosten. Reageren
sean5874 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 (bewerkt) Bestudeer simpele house scripts en probeer ze te laten werken met je account system. Daarna kan je alles toevoegen wat je wilt. Natuurlijk kan je je eigen housesystem maken, maar dit gaat veel werk worden, denk aan pickups, interiors, /enter, /sell, het opslaan van files ect. Dat worden dus nog wel een paar regeltjes code, en dan heb je 1 huis... Ik gebruik aHouse die ik gewoon naar mijn wensen aanpas. Oke, dat zou ik een aardig idee vinden. Maar kan ik aHouse wel op mijn account systeem aanpassen? Volgens mij gaat dat ook wel wat werk kosten. Ahouse saved al automatisch de eigenaren, dus dat is in principe niet nodig. Als je een account-systeem met forced login gebruikt, zou dus niemand op jou naam kunnen komen, dus ook je huizen niet verkopen. Functies toepassen/editen/verwijderen moet niet zoveel werk kosten. Let wel op dat je in je scriptfiles map de map Houses aanmaakt, en daarin een map genaamd Users stopt! Anders saven ze niet. Hier kwam ik helaas wat laat achter Klik hier voor aHouse Hier heb je wat al gescripte huizen voor aHouse Veel succes! Greetz, sean5874 Bewerkt: 10 april 2010 door sean5874 Reageren
Gast Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Bestudeer simpele house scripts en probeer ze te laten werken met je account system. Daarna kan je alles toevoegen wat je wilt. Natuurlijk kan je je eigen housesystem maken, maar dit gaat veel werk worden, denk aan pickups, interiors, /enter, /sell, het opslaan van files ect. Dat worden dus nog wel een paar regeltjes code, en dan heb je 1 huis... Ik gebruik aHouse die ik gewoon naar mijn wensen aanpas. Oke, dat zou ik een aardig idee vinden. Maar kan ik aHouse wel op mijn account systeem aanpassen? Volgens mij gaat dat ook wel wat werk kosten. Ahouse saved al automatisch de eigenaren, dus dat is in principe niet nodig. Als je een account-systeem met forced login gebruikt, zou dus niemand op jou naam kunnen komen, dus ook je huizen niet verkopen. Functies toepassen/editen/verwijderen moet niet zoveel werk kosten. Let wel op dat je in je scriptfiles map de map Houses aanmaakt, en daarin een map genaamd Users stopt! Anders saven ze niet. Hier kwam ik helaas wat laat achter Klik hier voor aHouse Hier heb je wat al gescripte huizen voor aHouse Veel succes! Greetz, sean5874 Perfect, bedankt. Weet je ook waar ik de House Interior IDs met de XYZ coördinaten kan vinden? Ik heb bij SA-MP wiki al gevonden, maar daar staat niet bij of het een huis of business is. Ik had er nog één gevonden, maar dat waren allemaal business Interiors.. Reageren
goudewup Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 zoek eens op de samp wiki naar interior tour... met die gamemode kan je naar een interior gaan en zie je het interior-id ook. dus dan doe je /save interiorid en dan heb je coördinaten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.