Jump to content

Nadenkertje


Puma

Nadenkertje  

98 leden hebben gestemd

  1. 1. Vraag 1: Is het logisch dat je dankbaar bent aan het toeval?

    • Ja
      58
    • Nee
      40
  2. 2. Vraag 2: Wat denk je dat de gemiddelde forumganger hierboven (vraag 1) heeft gekozen?

    • "Ja"
      63
    • "Nee"
      35
  3. 3. Vraag 3: Hoe goed denk je dat de gemiddelde forumganger bovenstaande vraag (vraag 2) inschat?

    • Goed
      25
    • Gemiddeld
      59
    • Slecht
      14


Recommended Posts

Korte poll waarbij je even goed moet nadenken voordat je antwoord geeft. Ik vroeg me gewoon eens af hoe zo'n poll als deze zou uitpakken: hoe goed kunnen jullie jezelf óf iemand anders inschatten? Maak de poll, vóórdat je de resultaten of de rest van het topic hebt bekeken. Ik ben benieuwd naar de resultaten :).

Post gerust waarom je wel/niet voor iets hebt gekozen!

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    6

  • TomHagen

    5

  • flippie13

    4

  • commando

    3

Ja, maar het is juist de vraag of het logisch is dat je het toeval bedankt: het is immers het toeval en daarom zou je geen keus hebben.. en daarom zou het ook niet logisch zijn dat je bedankt omdat je geen keus hebt... Als je snapt wat ik bedoel.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, Ja, Gemiddeld. Toeval is toeval, als je daar dankbaar voor bent, voor wie ben je dan dankbaar? Voor god ofzo? Ik vind dat niet logisch. Maar omdat de vraag zo moeilijk is, zullen vele mensen gewoon op Ja stemmen omdat ze door willen naar de volgende vraag. Dacht ik tenminste.

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig onderwerp, heerlijke filosofie. Laten we bovenaan beginnen, bestaat er toeval? Of is er een soort godheid die het al regeert? En als je in deze God gelooft ben je dan het toeval dankbaar, of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...