Jump to content

Wat vind jij van Niko?


edgardn123

Recommended Posts

Soms vind hem wel cool maar soms ook niet vergeleken met CJ kan hij veel minder met tattoos en kleren en haar enzo.

Soms vind ik hem ook wel grappig praten maarja ik vind CJ en Vic nog steeds aan de top staan.

Soms he die kleren bij MODO als je die aandiet dan ziet dat er ECHT niet uit.

Ik vond het ook tegenvallen dat er niet heel veel kleren zijn net als in San Andreas.

Weten jullie waarom ze dat gedaan hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Smithie

    8

  • Jimmiefitz

    6

  • edgardn123

    2

  • Vice-King

    2

Soms vind hem wel cool maar soms ook niet vergeleken met CJ kan hij veel minder met tattoos en kleren en haar enzo.

Soms vind ik hem ook wel grappig praten maarja ik vind CJ en Vic nog steeds aan de top staan.

Soms he die kleren bij MODO als je die aandiet dan ziet dat er ECHT niet uit.

Ik vond het ook tegenvallen dat er niet heel veel kleren zijn net als in San Andreas.

Weten jullie waarom ze dat gedaan hebben?

Misschien omdat het spel al 16 GB is?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel willen dat er wat meer kleding en kledingwinkels zouden zijn. Maar toch kun je wel leuke combinaties maken hoor.

Tsja, tattoo's hoeven wat mij betreft niet zo, past niet echt bij Niko. Hij is niet zo gangsta achtig als CJ.

Verder had R* wel ff een kapper toe kunnen voegen.

Ik vind Niko een veel toffer personage dan CJ. Vooral zijn humor en zijn accent. Dat heeft R* goed gedaan :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel jammer dat Niko niet zo veel met zijn uiterlijk kan doen, maar de humor van Niko is leuker dan die van CJ. Dat vind ik altijd wel belangrijk.

dat is gewoon omdat Niko zo droog is

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel jammer dat Niko niet zo veel met zijn uiterlijk kan doen, maar de humor van Niko is leuker dan die van CJ. Dat vind ik altijd wel belangrijk.

dat is gewoon omdat Niko zo droog is

Lol , je hebt wel gelijk....

Link to comment
Delen op andere websites

Ach Niko heeft een dynamisch karakter vind ik, het opast zich goed aan aan de situaties en je kan ook goed met hem meevoelen door de verhaallijn heen, wat dus goed gedaan is door R*. Hij heeft wel passende droge humor en een accent dat wel past bij het verhaal... 'I killed people, smuggled people, sold people... perhaps here things will be different...' Het is best wel grappig hoe hij de 'here' uitspreekt :7 .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Niet al zijn grappen zijn droog.

nou dan heb jij niet goed geluisterd

Jij wilt beweren dat ál zijn grappen droog zijn?

Back Ontopic ?

Maak desnoods een eigen topic over de grappen van Niko ....

Back ontopic?

Dit is gewoon ontopic, want we zeggen wat we van Niko vinden. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...