Smithie Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Niet al zijn grappen zijn droog. nou dan heb jij niet goed geluisterd Jij wilt beweren dat ál zijn grappen droog zijn? Back Ontopic ? Maak desnoods een eigen topic over de grappen van Niko .... Back ontopic? Dit is gewoon ontopic, want we zeggen wat we van Niko vinden. Het gaat hier over het geheel Niko , zijn kleding , uiterlijk , en ook humor. Niet alleen over humor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Niet al zijn grappen zijn droog. nou dan heb jij niet goed geluisterd Jij wilt beweren dat ál zijn grappen droog zijn? Back Ontopic ? Maak desnoods een eigen topic over de grappen van Niko .... Back ontopic? Dit is gewoon ontopic, want we zeggen wat we van Niko vinden. Het gaat hier over het geheel Niko , zijn kleding , uiterlijk , en ook humor. Niet alleen over humor... We hebben een gewone discussie over zijn humor. Mag dat niet? PS. Dit is offtopic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smithie Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Tuurlijk mag je een discussie houden , zorg er alleen voor dat ie over Niko blijft gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Laatste keer: Wij hebben het over de (droge) humor van Niko, dan gaat het dus over Niko. Snap je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smithie Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Laatste keer: Wij hebben het over de (droge) humor van Niko, dan gaat het dus over Niko. Snap je? Ja , ik snap dat... Maar ik zeg gewoon dat een discussie na een tijd ver kan uitlopen , en dan kan het zijn dat het niet meer over Niko gaat. Momenteel gaat het over Niko , dus geen enkel probleem ! Bewerkt: 11 april 2010 door Smithie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Niko met een k. Maar Niko is wel vet. Hij blijft meestal zo rustig. Of zo lijkt het. En dat leuke accent. En natuurlijk die droge humor. Bewerkt: 11 april 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smithie Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Niko met een k. Oeps... Ik was effe niet aan het opletten... Is al verbeterd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LSDesign Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Niko rules!! Alleen al om zijn accent. Zo spreekt hij dingen met een 'ng' op het eind uit als 'ngk' (dus niet 'thing', maar 'thingk'. Verder heeft hij ijzersterke opmerkingen en grappen (vind ik ). Bewerkt: 11 april 2010 door LSDesign Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Ik vind Niko een toffe gast en hij heeft een leuk gevoel voor Humor Die die met zijn Bijpassende accent altijd leuk weet te brengen. (Vind ik) Bijvoorbeeld wanneer je een ongeluk veroorzaakt "Only in this country they let blind people drive" of "I don't even have a license" en zo zijn er nog wel meerdere dingen. Als ik Niko vergelijk met zijn voorgangers zoals Tommy Vercetti en Carl Johnson (Die ik echt typisch Amerikaans vind) vind ik Niko (een Oost Europees personage) toch weer eens iets anders. Oftewel , Rockstar heeft het hem weer eens geflikt en een Stoer personage in het spel weten te zetten ! (Net zoals in de vorige GTA's!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LibertySeasnake Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Brucie Kibbuts zegt dat hij nr.1 is? NOT WELL: NIKO IS MUMBER 1#, NOT BRUCIE, BRUCIE ASSSHOLE. LOL. NIKO FOR EVER. Niko is de beste personage van de game. >>> Door Jacky-2007: Nog meer reclame verwijderd..<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
edgardn123 Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Ik heb mijn lijstje top 5 personages gemaakt: 1. Luis Lopez 2. Niko Bellic 3. CJ 4. Vic 5. Toni Wat vinden jullie? ben wel nieuwsgierig wat jullie top 5 is! Bewerkt: 11 april 2010 door edgardn123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 niko is gehard door de oorlog. daardoor zijn bepaalde situaties voor hem niet waard om bij stil te staan (bijvoorbeeld over de problemen van dwayne) niko heeft een echt personage en dat heeft CJ niet echt. als je aan niko gaat veranderen (ander haar) dan gaat het effect dat je nu met hem hebt weg. dat probleem heb je met CJ niet en de tatoos horen bij gangsters (CJ) en niet bij een slavic killer wel leuk dat als hij zon persues pak aanheeft dat totaal niet past bij dat hoofd. ik vind dus dat niko een veel beter personage is dan CJ maar het spel mist wel een hoop dingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Ik vind Niko wel een goede personage voor GTA en zijn accent is wel best grappig en hoe hij die zinne zegt als je een mens heeft omvergereden "Oops sorry" xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2010 Niko heeft Character. Iets wat (behalve Johhny Klebitz) de andere niet hebben vind ik. Hij heeft altijd goede opmerkingen. I Grew Up In An War.. This Means Nothing... I'm Sorry.. I'm A Bad Driver!!! en allemaal van die dingen.. Ook heeft hij een goede geschiedenis achter zich wat de verhaallijn best wel boeiend maakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LibertySeasnake Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2010 Niko heeft Character. Iets wat (behalve Johhny Klebitz) de andere niet hebben vind ik. Hij heeft altijd goede opmerkingen. I Grew Up In An War.. This Means Nothing... I'm Sorry.. I'm A Bad Driver!!! en allemaal van die dingen.. Ook heeft hij een goede geschiedenis achter zich wat de verhaallijn best wel boeiend maakt. Vind ik ook. THE PAST OF NIKO BELLIC. Deze link: Gaat over Niko's past. Ergens gevonden! MAAR ERG LEUK Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.