JerrOoenn Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 (bewerkt) Hey beste Gtaforum, Ik heb al genoeg topics bekeken over sa:mp en windows 7, maar niets over de downgrade. Ik heb sinds kort (gisteren) een nieuwe computer. ik dacht, ik zet gta er weer op. Ik had alles geinstalleerd, en alles werkte. Toen ging ik mijn cd downgraden, maar dat mislukte. Als ik dowgrade zegt hij: Invalid directory. Maar het probleem is, het is de goeie map.. Ik heb geprobeerd op een windows XP computer, en daar werkt het wel. Is er een mogelijheid dat het met windows 7 anders moet? Hopelijk kunnen jullie mij helpen! Met vriendelijke groeten, Jeroen Hulshof. Bewerkt: 9 april 2010 door JerrOoenn Reageren
vice Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Misschien moet je eens (ik denk wel dat het ook op deze manier bij Windows 7 werkt) als administrator uitvoeren, of rechtsklik > eigenschappen > compabiliteitsmodus Windows XP o.d. kiezen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Je moet de DVD ook niet downgraden, maar de map waar GTA in staat. Reageren
Smithie Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Als je wilt downgraden ,moet je een gtasa.exe downloaden die een lagere versie heeft. De laagste versie is v1.0 ; hiermee kan je op SAMP en gewoon spelen. Je moet het downloaden , en daarna replacen bij de SA directory. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.