D-V-D-K Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Ik zoek al heel lang voor een CJ model of een ander model van San Andreas waarbij ik modellen in Sketchup op kan baseren, zodat het gebouw niet 20x te groot word bijvoorbeeld. Kan iemand mij snel helpen? ik heb het erg snel nodig. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Bij Sketchup heb je toch altijd zo een mannetje in het begin staan? En bij mij staan rechtsonderin de maten. Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Bij Sketchup heb je toch altijd zo een mannetje in het begin staan? En bij mij staan rechtsonderin de maten. Ja, maar die is niet precies even groot als CJ. Reageren
Crypteq Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 (bewerkt) 3 2 keer bumpen binnen de 24 uur is niet echt nodig... Ontopic: Hier heb je een model van Ryder, op maat in een skp (sketchup) bestand: Download Veel plezier ermee BC7 Bewerkt: 10 april 2010 door BC7 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Je hoeft niet te verwachten dat je in een showroom antwoord krijgt op je vragen. Sowieso is bumpen niet toegestaan. Verplaatst naar Modding Hulp forum. Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 10 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2010 3 2 keer bumpen binnen de 24 uur is niet echt nodig... Ontopic: Hier heb je een model van Ryder, op maat in een skp (sketchup) bestand: Download Veel plezier ermee BC7 Heel erg bedankt hier zocht ik al heel lang naar! Nogmaals heel erg bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.