GTA freakje Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Hallo iedereen, Ik zag laatst een nieuwe versie LCPDFR staan en wilde die proberen. Ik installeer dus GTA IV eerste disc gaat goed tot aan het einde van de install dan krijg ik een feature transfer error. Disc is bijna krasloos dus lijkt me niet dat het de disc is. Het zou mogelijk de DVD drive kunnen zijn. Alleen GTA IV heeft tot nu toe problemen. Andere games niet. (FSX ging goed) Reageren
Dvt Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 (bewerkt) Kopiëer de RGSC map van de DVD naar je Bureaublad en voer vanaf daar de setup uit. Als dat niet lukt, probeer de Rockstar Social Club zelf apart te installeren d.m.v. deze link (losse full install van RGSC). Bewerkt: 9 april 2010 door Dvt Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Die fout toont aan dat je DVD beschadigd is. Dit kan ook het geval zijn als er geen krassen te zien zijn. Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.