Jump to content

Gta San Andreas Doet niks


Koekje96

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik zit met een probleem.. Ik heb de orginele versie van Gta San Andreas.

We hebben onze computer pas opnieuw geinstalleerd met Windows XP, dit was hij daarvoor ook al :puh:

Maarja, nu probeer ik het spel opnieuw te installeren hij doet niks. Even zie je muis veranderen en dan gebeurt er niks. Ik kan hem niet instaleren ofzo want hij doet niks :s Iemand een oplossing?

Alvast Bedankt!

Koekje96

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je eens kijken of de CD lade nog wel CDs ziet. Stop eens een paar andere CD erin en kijk of deze gevonden word! Worden ze niet gevonden, dan moet je zoeken naar drivers of is je CD-lade kapot

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm ik probeer nu weer te spelen hij start op enzo.. :S Maar alle andere dingen en programma's op mijn computer lopen ook sneller vast :S Welke info over de PC wil je hebben? :$ Oja, ook een foutmelding hij zegt dat er geen cd aanwezig is..

Bewerkt: door Koekje96
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm ik probeer nu weer te spelen hij start op enzo.. :S Maar alle andere dingen en programma's op mijn computer lopen ook sneller vast :S Welke info over de PC wil je hebben? :$ Oja, ook een foutmelding hij zegt dat er geen cd aanwezig is..

Dus , als ik het goed begrijp , start je spel nu ?

Komt er nu een muis ?

Met info over je pc , alles ! Grafische kaarten , audiokaarten , enz...

Ik ben niet zo goed in al die dingens , maar andere leden wel ....

Geen CD aanwezig ? Wat zegt ie exact.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt zojuist Windows XP opnieuw geïnstalleerd op je PC. Zorg er dan ook voor dat je van al je PC-onderdelen, en dan met name de grafische kaart, de nieuwste drivers (stuurprogramma's) installeert. De nieuwste drivers zijn voornamelijk te vinden bij de fabrikanten van je PC-onderdelen. Als je niet weet welke PC-onderdelen er in jou computer zitten download dan vanuit de download-database Flitskikker Infotool. Dat programmaatje geeft je uitgebreide informatie over wat er allemaal in je PC zit. Gebruik dan een zoekmachine, zoals bijvoorbeeld google, en zoek naar de fabrikant-naam en/of de naam van het onderdeel. Op die manier kom je op de internet-site van de fabrikant alwaar je vaak de nieuwste drivers kunt downloaden voor jou computer en besturingsysteem.

Succes ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt zojuist Windows XP opnieuw geïnstalleerd op je PC. Zorg er dan ook voor dat je van al je PC-onderdelen, en dan met name de grafische kaart, de nieuwste drivers (stuurprogramma's) installeert. De nieuwste drivers zijn voornamelijk te vinden bij de fabrikanten van je PC-onderdelen. Als je niet weet welke PC-onderdelen er in jou computer zitten download dan vanuit de download-database Flitskikker Infotool. Dat programmaatje geeft je uitgebreide informatie over wat er allemaal in je PC zit. Gebruik dan een zoekmachine, zoals bijvoorbeeld google, en zoek naar de fabrikant-naam en/of de naam van het onderdeel. Op die manier kom je op de internet-site van de fabrikant alwaar je vaak de nieuwste drivers kunt downloaden voor jou computer en besturingsysteem.

Succes ^_^

ik zal kijken :)

Hij doet het soms wel.. en soms niet. Hij zegt altijd: " No Disc Inserted, please insert the CD/DVD. "

Maar als je heel lang op opnieuw blijft klikken start ie wel op, maar dat is maar zelden.... :cry:

Hier een linkje naar wat die Tool zegt :puh:

Klik

Bewerkt: door Koekje96
Link to comment
Delen op andere websites

>Hier< kan je de nieuwste driver voor je grafische kaart downloaden; eventueel inclusief Catalyst Software Suite (option 1). Als je alleen de driver wilt hebben download dan option 2. Nadat de download is voltooid moet je dat installatie-bestandje (download) wel even starten om alles te installeren.

Worden andere CD's en DVD's wel goed gelezen? Is de DVD van GTA:SA vies of zitten er krassen op? Anders zou het kunnen dat er (te veel) stof binnenin je DVD-drive zit waardoor de laser die de schijfjes leest niet goed werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

>Hier< kan je de nieuwste driver voor je grafische kaart downloaden; eventueel inclusief Catalyst Software Suite (option 1). Als je alleen de driver wilt hebben download dan option 2. Nadat de download is voltooid moet je dat installatie-bestandje (download) wel even starten om alles te installeren.

Worden andere CD's en DVD's wel goed gelezen? Is de DVD van GTA:SA vies of zitten er krassen op? Anders zou het kunnen dat er (te veel) stof binnenin je DVD-drive zit waardoor de laser die de schijfjes leest niet goed werkt.

Ik download dat programmatje dadelijk wel ;) Andere CD's doen het wel altijd.. Er zitten wel paar krassen op ja.. :$

EDIT: Programma gedownload maar hij doet het nog steeds niet! :?

IEMAND?

Bewerkt: door Koekje96
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...