GTA-heroe Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Hallo, ik had een vraagje. Zou het kunnen dat je bijvoorbeeld Radio 538 of Slam Fm als radio kan instellen bij usertrack ? Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Hallo, ik had een vraagje. Zou het kunnen dat je bijvoorbeeld Radio 538 of Slam Fm als radio kan instellen bij usertrack ? Ik denk niet dat dit mogelijk is aangezien dat zeg maar 'online streams' zijn. Via de User Track Player kun je alleen maar muziekbestanden beluisteren, en dus geen streams. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Je kan diverse radio gadgets downloaden voor je 'sidebar'. Stel de radiozender van je keuze in en ga het spel spelen. Je hebt dan wel continue die zender aan, ook als je niet in een auto zit. Reageren
GTA-heroe Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Okeej dankje voor het reageren bijde Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.