Jump to content

Welke keuze?


Koreless

Recommended Posts

Wat ga je kiezen? Ik heb voor Revenge gekozen omdat het makkelijker is en ik haatte Kate. Ik heb trouwens een vraagje: Als je Deal doet en Kate's respect gaat weg, kan je dat dan weer "terugwinnen"?

Link to comment
Delen op andere websites

even samenvatten

Deal:

Roman dood

Kate wil je nooit meer zien (rotwijf :duh: )

Revenge:

Roman leeft door

Kate gaat dood

Dus het enige verschil is(behalve de missies dan) dat Roman bij Deal dood gaat en bij revenge doorleeft. Kate verdwijnt bij beide keuzes uit je leven

Dus, wees een beetje sociaal en kies voor Revenge :Y

Link to comment
Delen op andere websites

en als je revenge kiest hou je je maatje om hem daarna van een flatgebouw af te knallen (in zijn voet) moet je echt doen. hij grijpt naar zijn voet en naait daardoor van het gebouw af. het hoogste gebouw in het zuiden van alquin. klim op de rand. je valt er net niet af. let goed op je naait er echt bijna af je voeten zweven in de lucht maar je valt niet. roman klimt er ook op en gaat ook met zijn voeten in de lucht zweven. loop een stukje terug op de rand en dan maar schieten. en schreeuwt whaaaaaah als hij van het gebouw af valt lachen!!

Link to comment
Delen op andere websites

en als je revenge kiest hou je je maatje om hem daarna van een flatgebouw af te knallen (in zijn voet) moet je echt doen. hij grijpt naar zijn voet en naait daardoor van het gebouw af. het hoogste gebouw in het zuiden van alquin. klim op de rand. je valt er net niet af. let goed op je naait er echt bijna af je voeten zweven in de lucht maar je valt niet. roman klimt er ook op en gaat ook met zijn voeten in de lucht zweven. loop een stukje terug op de rand en dan maar schieten. en schreeuwt whaaaaaah als hij van het gebouw af valt lachen!!

ik kan hier anders niet om lachen hoor.

Roman doet zoveel voor je en dan laat jij hem van een gebouw afvallen.duh.gif

Waar gaat het tegenwoordig naartoe met je familienosmile.gifsad2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

en als je revenge kiest hou je je maatje om hem daarna van een flatgebouw af te knallen (in zijn voet) moet je echt doen. hij grijpt naar zijn voet en naait daardoor van het gebouw af. het hoogste gebouw in het zuiden van alquin. klim op de rand. je valt er net niet af. let goed op je naait er echt bijna af je voeten zweven in de lucht maar je valt niet. roman klimt er ook op en gaat ook met zijn voeten in de lucht zweven. loop een stukje terug op de rand en dan maar schieten. en schreeuwt whaaaaaah als hij van het gebouw af valt lachen!!

ik kan hier anders niet om lachen hoor.

Roman doet zoveel voor je en dan laat jij hem van een gebouw afvallen.duh.gif

Waar gaat het tegenwoordig naartoe met je familienosmile.gifsad2.gif

Geweldig jouw reactie :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...