Jimmiefitz Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Wat ga je kiezen? Ik heb voor Revenge gekozen omdat het makkelijker is en ik haatte Kate. Ik heb trouwens een vraagje: Als je Deal doet en Kate's respect gaat weg, kan je dat dan weer "terugwinnen"? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Nee, vanaf die moment wilt Kate niks meer met je te maken hebben omdat je het geld hebt gekozen boven op het feit dat Niko Dimitri haat . Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Nee, vanaf die moment wilt Kate niks meer met je te maken hebben omdat je het geld hebt gekozen boven op het feit dat Niko Dimitri haat . Dus ze gaat ook uit je telefoon? Reageren
Aelias Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 ik zou revenge kiezen heb ik zelf ook gedaan. je krijgt dan 250.000 (het zelfde bedrag als bij deal.)en Roman leeft nog. Reageren
viccard Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 even samenvatten Deal: Roman dood Kate wil je nooit meer zien (rotwijf ) Revenge: Roman leeft door Kate gaat dood Dus het enige verschil is(behalve de missies dan) dat Roman bij Deal dood gaat en bij revenge doorleeft. Kate verdwijnt bij beide keuzes uit je leven Dus, wees een beetje sociaal en kies voor Revenge Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Kate wil je nooit meer zien (rotwijf ) Je bent een goeie jongen Reageren
superxtom Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 en als je revenge kiest hou je je maatje om hem daarna van een flatgebouw af te knallen (in zijn voet) moet je echt doen. hij grijpt naar zijn voet en naait daardoor van het gebouw af. het hoogste gebouw in het zuiden van alquin. klim op de rand. je valt er net niet af. let goed op je naait er echt bijna af je voeten zweven in de lucht maar je valt niet. roman klimt er ook op en gaat ook met zijn voeten in de lucht zweven. loop een stukje terug op de rand en dan maar schieten. en schreeuwt whaaaaaah als hij van het gebouw af valt lachen!! Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 en als je revenge kiest hou je je maatje om hem daarna van een flatgebouw af te knallen (in zijn voet) moet je echt doen. hij grijpt naar zijn voet en naait daardoor van het gebouw af. het hoogste gebouw in het zuiden van alquin. klim op de rand. je valt er net niet af. let goed op je naait er echt bijna af je voeten zweven in de lucht maar je valt niet. roman klimt er ook op en gaat ook met zijn voeten in de lucht zweven. loop een stukje terug op de rand en dan maar schieten. en schreeuwt whaaaaaah als hij van het gebouw af valt lachen!! ik kan hier anders niet om lachen hoor. Roman doet zoveel voor je en dan laat jij hem van een gebouw afvallen. Waar gaat het tegenwoordig naartoe met je familie Reageren
Soulreaver Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 en als je revenge kiest hou je je maatje om hem daarna van een flatgebouw af te knallen (in zijn voet) moet je echt doen. hij grijpt naar zijn voet en naait daardoor van het gebouw af. het hoogste gebouw in het zuiden van alquin. klim op de rand. je valt er net niet af. let goed op je naait er echt bijna af je voeten zweven in de lucht maar je valt niet. roman klimt er ook op en gaat ook met zijn voeten in de lucht zweven. loop een stukje terug op de rand en dan maar schieten. en schreeuwt whaaaaaah als hij van het gebouw af valt lachen!! ik kan hier anders niet om lachen hoor. Roman doet zoveel voor je en dan laat jij hem van een gebouw afvallen. Waar gaat het tegenwoordig naartoe met je familie Geweldig jouw reactie Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 De allereerste keer speelde ik revenge, later heb ik deal gedaan. Zo heb ik toch alle missies een keer gedaan. Maar revenge vind ik leuker om te doen en dat past ook meer in het verhaal vind ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.