Metal-Bullets Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 Beste mensen, Ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht, maar als ik op die schoenen loop dan maken ze een raar geluid Ik (heb All Star schoenen gekocht) Weet iemand hoe dat kan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 (bewerkt) Beste mensen, Ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht, maar als ik op die schoenen loop dan maken ze een raar geluid Ik (heb All Star schoenen gekocht) Weet iemand hoe dat kan? , dat vind ik echt grappig. Heb je al eens aan de onderkant/in de schoen gekeken? Bewerkt: 9 april 2010 door Dakendak Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 Beste mensen, Ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht, maar als ik op die schoenen loop dan maken ze een raar geluid Ik (heb All Star schoenen gekocht) Weet iemand hoe dat kan? , dat vind ik echt grappig. Heb je al eens aan de onderkant/in de schoen gekeken? Wat is daar nou zo grappig aan ? Ik vraag of iemand een oplossing weet en niet van die domme opmerkingen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 Kan je het geluid opnemen en het op youtube posten? Dan kunnen wij ons dit fenomeen goed bestuderen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The360box Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 Niet toevalig bij de V&D gekocht? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 Beste mensen, Ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht, maar als ik op die schoenen loop dan maken ze een raar geluid Ik (heb All Star schoenen gekocht) Weet iemand hoe dat kan? , dat vind ik echt grappig. Heb je al eens aan de onderkant/in de schoen gekeken? Wat is daar nou zo grappig aan ? Ik vraag of iemand een oplossing weet en niet van die domme opmerkingen Ik vroeg of je niets verdacht zag aan de schoen... Lees het vetgedrukte deel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 (bewerkt) Beste mensen, Ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht, maar als ik op die schoenen loop dan maken ze een raar geluid Ik (heb All Star schoenen gekocht) Weet iemand hoe dat kan? , dat vind ik echt grappig. Heb je al eens aan de onderkant/in de schoen gekeken? Wat is daar nou zo grappig aan ? Ik vraag of iemand een oplossing weet en niet van die domme opmerkingen Ik vroeg of je niets verdacht zag aan de schoen... Lees het vetgedrukte deel. Ok excuses voor mijn reactie, ik zie verder niks verdachts aan mijn binnenkant of onderkant Kan het misschien liggen aan dat de schoenen net nieuw zijn? Bewerkt: 9 april 2010 door Metal-Bullets Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 (bewerkt) Als het een beetje piepend is wel ja. Zoiets dus. En bij elke stap dan een piepje? Bewerkt: 9 april 2010 door Djmaddox Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 Ach, ik had dit ook. Remember the Pixar logo? Het geluid waar die lamp op de I springt, lijkt het daar niet op? Niet echt te verhelpen, schoenen vaster maken? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 Ik heb soms wel bij nieuwe all stars dat de achterkant van mijn voet (mijn hiel dus) dat die schuurt tegen mijn schoen waardoor je nogal een raar geluid krijgt, maar dat gaat wel weg. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 10 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 Ik ben net naar de winkel geweest, en heb een maatje kleiner genomen maar nu hoor je het geluid niet meer . De verkoper van gisteren had mij verkeerde grootte schoenen gegeven Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 Nee.. NEE!!! Nee, dit meen je toch niet? Je maakt serieus een topic aan omdat je schoenen piepen? En dan word je nog boos op leden die er een beetje lollig mee omgaan..? En ik maar denken dat ik alles al had gezien hier.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts