jvj Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Hoi, vandaag startte ik mijn pc op e dan kwam er zo'n lelijk grijs venster met blauwe balk op.(zoals bij de oude windows versies) Er stond op dat mijn pc niet opgestart kon worde, en er was al enkele minuten zo'n balkje aan het lopen om systeemherstel uit te voeren. Ik geloof dat er ook iets bij stond van opstartherstel.Er stond ook dat het opstartprobleem veroorzaakt werd door een defect in software of hardware onderdeel. Ik had geen zin om te wachten op dat kutlaadbalkje, dus ik zet m'n pc uit en start weer op. Eenmaal verder in het opstarten vraagt die of ik in opstartherstel(aanbevolen) wil opstarten, oftewel dat ik windows normaal wil opstarten. Ik koos voor normaal en kijk nu kan ik dit bericht sturen. Is er een programma om alle software/hardwaredefecten op te sporen?. Reageren
Crypteq Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Dus als ik het goed begrijp, is dat toen je je pc aangezet had, dat je een keuze scherm van Windows zag om de computer te herstellen of normaal te starten? Zoja, dan kan dat gewoon zijn dat de computer de keer daarvoor niet goed/volledig is afgesloten. En als je Windows normaal kan starten en doet het verder prima dan denk ik dat je per ongeluk de pc de vorige keer niet goed heb afgesloten. En een programma om je hardware te testen is bijvoorbeeld: Passmark burinintest Verder zou je ook zelf even kunne googelen. Reageren
jvj Geplaatst: 10 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Dus als ik het goed begrijp, is dat toen je je pc aangezet had, dat je een keuze scherm van Windows zag om de computer te herstellen of normaal te starten? Zoja, dan kan dat gewoon zijn dat de computer de keer daarvoor niet goed/volledig is afgesloten. En als je Windows normaal kan starten en doet het verder prima dan denk ik dat je per ongeluk de pc de vorige keer niet goed heb afgesloten. En een programma om je hardware te testen is bijvoorbeeld: Passmark burinintest Verder zou je ook zelf even kunne googelen. Nee, de eerste keer dat ik hem opstarte was er alleen dat grijs venster met daarin systeemherstel aan het zoeken. 2de keer dat pc aanging kon ik de keuze maken. En: ik sluit mijn pc altijd goed af! Reageren
Hayte Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Krijg je dat probleem nu als je hem weer opstart of start hij dan weer normaal op? Als het zich maar één keer heeft voorgedaan zou ik het gewoon afschrijven als een klein foutje ergens. Pas als het zich meerdere malen voordoet zou ik me er druk om gaan maken. Reageren
jvj Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Krijg je dat probleem nu als je hem weer opstart of start hij dan weer normaal op? Als het zich maar één keer heeft voorgedaan zou ik het gewoon afschrijven als een klein foutje ergens. Pas als het zich meerdere malen voordoet zou ik me er druk om gaan maken. Hij start normaal op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.