Jump to content

Gta IV Fatal error


ricco-john-deere

Recommended Posts

Hallo ik heb gta iv al een tijdje en nu krijg ik deze fout als ik gta iv 10 minuten speel ofzo... FATAL ERROR: SMPA60

Hier een foto:

post-114486-1270893103,19.jpg

De laatste 2x keren is het vastgelopen in mijn huis als ik richting saven loop maar in een ander huis kan ik wel saven.

Ik heb 2 mods:

VW Golf MK2

Audi A4 Avant

Wie kan mij helpen dit is nogal *** voor een spel wat zo mooi is niet doet ik kan wel saven en het stottert helemaal niet enzo alleen het geluid hapert soms maarja daar heb ik verders geen problemen mee

Met vriendelijke groeten Ricco

Bewerkt: door ricco-john-deere
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik heb gta iv al een tijdje en nu krijg ik deze fout als ik gta iv 10 minuten speel ofzo... FATAL ERROR: SMPA60

Hier een foto:

post-114486-1270893103,19.jpg

De laatste 2x keren is het vastgelopen in mijn huis als ik richting saven loop maar in een ander huis kan ik wel saven.

Ik heb 2 mods:

VW Golf MK2

Audi A4 Avant

Wie kan mij helpen dit is nogal *** voor een spel wat zo mooi is niet doet ik kan wel saven en het stottert helemaal niet enzo alleen het geluid hapert soms maarja daar heb ik verders geen problemen mee

Met vriendelijke groeten Ricco

Misschien heeft het toch iets te maken met de auto-mods die je geïnstalleerd hebt. Had je al problemen voordat je die mods installeerde? Als dit niet het geval is, vrees ik dat je auto-mods verwijderen de enigste oplossing is.

Link to comment
Delen op andere websites

het komt door de autos die je geinstalleert hebt. Door bijvoorbeeld de lines die je ook in bijvoorbeeld vehicles.ide meot plaatsen niet te plaatsen kun je deze error krijgen, maar ook gewoon omdat de mods neit werken.

Ik zal de A4 Avant binnenkort voor je testen en dan kan ik kijken of die mod wel of neit werkt en/of je hem fout hebt geinstalleert.

Lees dus als eerste stap de readmes van deze mods eens door en kijk of je iets bent vergeten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...