Jump to content

HYMAN MEMORIAL STADIUM


RWW

Recommended Posts

He, wisten jullie dat je vanaf 20.00 uur bij het hyman memoral stadium naar binnen kunt??

Het is in Downtown. op de kaart helemaal links-bovenin.

Je hebt er races met de auto en op de brommer.

echt leuk.

Ik kwam er net pas achter, want ik was er al eens eerder geweest en toen was het dicht, dus toen dacht ik dat er niets was.

Maar toen kwam ik er weer en toen was het open.!!

Link to comment
Delen op andere websites

He, wisten jullie dat je vanaf 20.00 uur bij het hyman memoral stadium naar binnen kunt??

Uhm... Ja, dat weten de meeste wel, denk ik. Er zijn drie races; Bloodring, Hotring en Dirtbike.

Je moet ze alledrie doen voor de 100%, en ze zijn niet zo makkelijk als ze lijken ;) Dus succes, zal ik maar zeggen.

Je kan naar binnen van acht tot twaalf uur.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, wist het ook al, zijn wel leuke races maar na een tijdje gaat het vervelen en dan ga ik bijna nooit meer daarnaartoe, alleen om mensen neerteknallen want die hebben daar meestal wel veel geld, en wanted level 6 sterren halen :D

BTW stadion is vanaf 20.00 uur open tot 0.00 uur.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb weer een leuk trucje ontdekt in hotring: Als de Race start, moet je je auto in het zwarte gedeelte zetten rechts (waarom: dan komen er geen nieuwe auto's), ga dan terug en vernietig alle auto's door een tank aan te maken, niet je eigen auto! als ze allemaal vernietigd zijn moet je trug naar je auto gaan en lekker rijden, maar je staan dat helaas geen 1rste! als je nog rijd wordt je vanzelf 1rste (raar he?) loop nu eens terug in het zwarte gedeelte rechts, je ziet nu een auto die in de fik staat! Schiet de auto kapot met een minigun en as hij kapot is komt er een nieuwe, dus de auto ontploft steeds weer als lang blijft doorschieten! :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

HYMAN MEMORIAL STADIUM is veel leuker met mta, moet je daar met wat mensen afspreken en dan gaan racen. echt master :lol:

berichtje voor de wat oudere (niet op leeftijd bedoeld) leden, ik ben Tommy Vercetti (volgens mij mn 1e nickname) . ik ben ff weg geweest maar nu zullen jullie me weer wat vaker op gtagames online zien.

Bewerkt: door Don Falcone
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...