PrioX Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 Bron: Rockstar Games Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 Bron: Rockstar Games eindelijk !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 Eindelijk een trailer!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 Eindelijk een fatsoenlijke trailer! Ik was die filmpjes van die video editor echt beu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Hopen dat dat filmpje me overtuigt om EfLC te kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Hopen dat dat filmpje me overtuigt om EfLC te kopen waarom zou je ze niet kopen? nou ja ik koop ze wel,maar wil trailer wel zien! CYlas Bewerkt: 11 april 2010 door Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Hopen dat dat filmpje me overtuigt om EfLC te kopen waarom zou je ze niet kopen? nou ja ik koop ze wel,maar wil trailer wel zien! CYlas Omdat het zoveel op IV lijkt, dus dan lijkt het me zonde van 't geld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smithie Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Super !! Eindelijk een goede trailer !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mikeloney Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Kan iemand mij vertellen waar ik die trailer kan bekijken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 12 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Kan iemand mij vertellen waar ik die trailer kan bekijken? Hij zal op Rockstar Games te bekijken zijn, en iets later op het Forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LibertySeasnake Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 >>> Door Jacky-2007: Reclame verwijderd. Zie ook de forum-regels hierover.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.