lone ranger Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Hallo GTA people... Ik heb een vraagje ik heb onlangs gta san andreas gekocht en tot mijn verbazing zit er een vlek in de dvd gebrand??? :huh: :huh: :huh: Nu is het mij opgevallen bij de mensen die ook een exemplaar gekocht hadden hetzelfde hadden. Nu is mijn vraag komt het bekend voor en lijdt het later tot problemen?? :unsure: De winkel waar ik hem gekocht had zei iets vreemds maar misschien is het zo,het is de nieuwste soort van beveiliging????????? Momenteel en tijdens de installatie had ik geen problemen dus ik ben benieuwd op reactie's. Greetz Lone Ranger :blink: :blink: :blink: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 me buurjongen heeft die vlek ook....loopt over die hele dvd. maar hij speelt het al sinds de release en alles doet het nog goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snorkes Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 o die van mij niet kon wel installeren maar daarna niet spelen daarom maar een crack geinstalleerd en wie stopt er nou een dvd in een boek <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 wie koopt de game nu? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 wie koopt de game nu? iedereen mag ik hopen :o Illegale versies geven alleen maar een hoop problemen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 het is drm da die versies allemaal werke? lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 het is drm da die versies allemaal werke? lol die pc versies hebben cker veel problemen, ja. Maar dan nog lijkt het me dom om iets illegaals erop te zetten en ik heb hem op de ps2 origineel en nog nooit problemen gehad :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 heb hem ook op ps2 en pc alleen als je de illegale hebt welke probleeme krijg je dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 heb hem ook op ps2 en pcalleen als je de illegale hebt welke probleeme krijg je dan? Heb ik zelf niet <_< maar vrienden hebben er hoop last van... :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lone ranger Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 me buurjongen heeft die vlek ook....loopt over die hele dvd.maar hij speelt het al sinds de release en alles doet het nog goed. Hoi, Grappig dat er nog meer zijn die het hebben.... Maar zolang ie werkt vind ik het goed anders :o :o :o :o :o Maar buiten die vlek is het een super spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 last wat hebbe je vriende te make met jou sa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 last wat hebbe je vriende te make met jou sa Het gaat om het principe dat Illegale rotzooi slecht is. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 als je zo reageert zul je ni ver komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 en als jij zo stom offtopic blijft doorgaan zul jij ook niet ver komen.. ON topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lone ranger Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Illegale spellen en films moet de doodstraf op!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry: Die mensen die zon spel gemaakt hebben moeten ook betaald worden!!! Oke het is een hoop geld 50 euro voor een spel maar het werkt altijd wel en anders kun je terug naar de winkel. En als je een kopie of download versie hebt en het werkt niet moet je ook niet lopen zeiken hiero of om hulp vragen,zo dat lucht op..... <_< <_< Ik bedoel het niet verkeerd maar ik denk er zo over.. Ik heb het ook jaren terug gedaan maar origineel is beter en ik vind het een verzameling. Je bent vrij om te doen maar denk ook aan anderen..... :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.